Dankjewel voor jullie reacties!!! Kan ik echt wat mee en alleen al de herkenning. Thanks!!!! We zijn vannacht op de spoedeisende hulp beland met ons meisje. Ze was compleet blauw aangelopen van het krijsen en ze had apneus- ademhaling stokte kort, puur van het krijsen weten we nu. Ze is goed nagekeken op acuut lijden wat de oorzaak kon zijn en eventueel reden zou zijn voor een opname. Die reden is niet gevonden dus met een krijsend kind weer naar huis en vandaag gaat het weer t zelfde. Straks weer naar Osteopaat.
Ik ben idd zo langzamerhand ten einde raad.. ze is nog zo klein en nu al zoveel ellende. Ik heb in die 2,5 week dat ze er is nog amper kunnen genieten met haar en dat doet veel pijn. En idd doodmoe, wat jullie zeggen. Dit houdt een mens niet vol.
Ik ben idd zo langzamerhand ten einde raad.. ze is nog zo klein en nu al zoveel ellende. Ik heb in die 2,5 week dat ze er is nog amper kunnen genieten met haar en dat doet veel pijn. En idd doodmoe, wat jullie zeggen. Dit houdt een mens niet vol.