baby 3 maanden nachten

Heel herkenbaar. De eerste uren van de nacht slapen kinderen het diepst, na geloof ik 3 uur 's nachts komen ze in REM slaap en daardoor worden ze makkelijker wakker en slapen ze moeilijker weer in. Veel slaapcoaches stappen af van de droomvoeding van 23 uur omdat het dus eigenlijk heel onlogisch is om je baby wakker te maken uit een diepe slaap. 

Wij stopte ermee rond 12 weken en bij beide kinderen gingen ze binnen no time langere rukken maken in de nacht. Vaak rond 2-3-4 een voeding en dan weer slapen. Werden ze eerder wakker dan was een speentje voldoende. Daarnaast ga ik al tijden rond 21 uur naar bed zodat ik in ieder geval 6 uur slaap heb gehad mocht hij om 3 uur voor een voeding komen, al is dat tegenwoordig (4,5 maand) vaak niet meer zo. Wel nog vaak even speentje geven.

hoi
mijn dochter is nu 3 maandjes en ik zal je even vertellen hoe onze dag er uit ziet misschien heb je er wat aan ps zo heb ik het met mijn 2 zoons ook gedaan
eerste voeding is tussen 6 en 7 smorgens dit omdat de jongens na school moeten
tweede voeding is om 10 hierna slaapt ze in haar bedje tot 13:30
dan is de derde voeding 13:30
haar vierde voeding is tussen 16:30 en 17:30 hierna gaat ze of in de box of even op haar speelkleed en dan meestal van 19 tot 21:30 lekker bij mijn man en mij op de bank
dan is haar laatste fles rond 22 uur en dan gaat ze slapen slaapt dan van 22:30 door tot de volgende dag het ritme weer begint
ze drinkt iedere voeding 180 water met 6 schepjes dus 200 melk hiervan drinkt ze 180 cc op
hopelijk heb je hier wat aan mocht je vragen hebben mag dat

Hier vaak rond 19 a 1930 laatste voeding en maken hem 2300 wakker. Moet wel zeggen dat minimaal 30 min duurt voordat hij in slaap valt. Vaak komt hij dan de volgende voeding rond 4 a 5 uur.
Blijft toch zoeken naar een ritme!

vanaf wanneer sliep je kindje in het bedje overdag? Hier 7 weken; ben hiermee vroeg gestart maar her wil nog niet echt haha

Terug
Bovenaan