Baby 3a4 weken meenemen naar feest

<p>Hallo, </p><p>Onze baby is nog niet geboren, wordt rond 11 november verwacht, maar nu geven opa en oma een feest eind november. Zouden jullie zo'n kleine baby meenemen? (Mits dit natuurlijk allemaal kan) Ik heb wel een eigen gevoel maar twijfel zo erg. Ik wil iedereen tevreden houden maar mijn verstand en gevoel zijn met elkaar in strijd (hormonen???? Hahaha) </p><p>Iemand ervaring of tips/adviezen? </p>

Nee zou 't niet doen! Snap je wel maar drie weken is super jong en dan zijn dat veeeeeel te veel indrukken voor zo'n kleintje. En dan al die hoofden die er boven hangen. Koortslip/verkouden mensen.. kans op kinkhoest... Je kindje is dan sowieso nog niet gevaccineerd. 
Ik ben pas naar verjaardagen oid gegaan toen mijn dochter drie maanden was.
Succes met de bevalling! 

Ik zou het tegen die tijd bekijken! Het ene kind is heel rustig en makkelijk en de andere kan er helemaal niet tegen. Ook hoe je jezelf voelt tegen die tijd!

Heb ook in soortgelijke situatie gezeten en besloten niet te gaan toen. Ondanks dat ik een prima bevalling en een super makkelijke baby had die toen drie weken oud was vond ik een feest echt veelste veel prikkels. Na een half uur kraambezoek kon je mij al opvegen. Vond het voor de baby ook veelste veel van het goede zo klein. Geen spijt van dat ik niet geweest ben, vond het wel heel vervelend voor diegene maar ja. 

Bekijk t dan gewoon! Niet nu al druk om maken. Ik ben wel naar de verjaardag van oma gegaan, zij werd 90 toen onze dochter welgeteld 17 dagen oud was. Trots dat oma was! Maar wij hebben tot het moment van vertrek (oma woont 100+ km van ons vandaan) een slag om de arm gehouden. Gaat t niet dan gaat t niet. Ik vond het zelf een heerlijk uitje. En de kleine heeft het prima gedaan, precies zoals elke andere dag gedragen

Gewoon op de dag zelf bekijken. Voel je je goed en je kleintje ook dan kan je gaan. Ik ben zelf ook toen mijn baby 3 weken was naar een verjaardag gegaan. Het is goed gegaan maar heb sommige mensen wel op afstand gehouden anders werd het erg druk. Gewoon duidelijk zijn en het was heerlijk om even na 3 week thuis te zitten weg te gaan. 

Ik zou gewoon dan even kijken hoe jullie je voelen. Wij hebben onze dochter met 5 weken meegenomen naar de verjaardag van mijn moeder. Daar waren ongeveer 15 mensen en 7 kinderen. Ze vond het heel leuk! Lekker rondgekeken. Maar in de avond hebben we het geweten hoor, huilen huilen huilen. Helemaal overprikkeld. Volgende dag was ze weer prima in orde, maar we zijn de weken daarna maar even niet naar verjaardagen met haar geweest. Ik vond het zelf ook enorm vermoeiend, van de rust thuis naar een drukke verjaardag. 

Terug
Bovenaan