Baby 3a4 weken meenemen naar feest

Ben zelf 2 weken geleden bevallen..
en dacht ook snel weer van alles te kunnen doen..
maae helaas het valt zo tegen, al die prikkels enz de kleine trekt het beter als ik zelf.. zou tegen die tijd gewoon kijken hoe je je zelf voelt.. 

Mijn advies uit ervaring zou zijn.... Als je besluit om te gaan, de prikkels zo minimaal mogelijk te houden. 
Lekker je baby in de reiswieg op een rustig plekje laten slapen, en als er gevoed of een flesje gegeven moet worden, dat even op een rustig plekje alleen doen.
Maar ik had ook een soortgelijke situatie, en ben toen gegaan en het liep helemaal mis. 
Me zoon werd er door naasten familie uitgepakt en vastgehouden, en hij wilde niet slapen door alles wat er omheen gebeurde, dus ik ben vroegtijdig met een baby die overstuur raakte naar huis gegaan.
Maarja je kan het proberen, als het feest heel belangerijk voor jou is, dan kan je altijd even je gezicht laten zien zolang je baby lekker slaapt, en dan gewoon niet te lang maken. 
Nou succes met je beslissing, eerst maar eens lekker genieten van de geboorte en kraam week! 

Zoals zoveel zeggen, kijk het nog even aan en beslis op dat moment. Als je gaat zou wel eventjes gaan en lekker in de draagzak. Toch even geweest voor oma, maar wel lekker beschermd bij papa of mama. En wie weer ben je zelf nog niet helemaal op de been of gaat het wat lastiger of totaal geen zin, dan blijf je lekker thuis. Iedereen zal het begrijpen. 

Terug
Bovenaan