Baby 5 maanden elk uur wakker 's nachts

Daar bij cb zij zolang hij goed drinkt vrolijk is en goed slaapt verder is geen probleem je baby heeft goeie dag nacht ritme dus ik maak me nergens druk om 

Vervelend hoor! Zo vaak wakker is echt slopend! Wat vrienden van ons doen is apart slapen. Wanneer diegene die die nacht ‘dienst heeft gaat er dan uit zodat de ander door kan slapen. Bij apart slapen worden niet beide wakker. Geen leuk alternatief natuurlijk, maar ik word zelf ook bij kleinste kuchje wakker terwijl mijn man doorslaapt ?. Een fles geven nachts helpt ook niet om wat langer te slapen?

Nee extra fles helpt helaas ook niet! Ze zit nu al op 4x 180+6 en 1x 150+5 wat ruim voldoende is voor haar. Drinkt ook niet altijd alles op. Heb al vaker tegen mn vriend gezegd dat hij op zolder kan slapen als hij dat wilt maar dat wil hij ook weer niet ? 

Klinkt erg bekend ik slaap met oordoppen en hoor alsnog elk geluidje heel naar! Maar wat wij doen is inderdaad de zolder gebruiken.. het is helaas niet anders. Een kapotte moeder levert soms ook geen leuker kind op. 

Ja... Goede oordoppen, je vriend uit bed duwen en toch proberen weer verder te slapen?
Ik ben ook altijd degene die wakker wordt maar ondertussen als mijn man "dienst heeft" aai of por ik hem wakker. Hij springt dan geschrokken uit bed, haha. Heeft even een tijdje geduurd maar ik kan ondertussen vaak zelf dan weer in slaap vallen. Misschien daarin investeren? Helemaal alleen dit doen is wel heftig.
Je doet het super goed!! Hopelijk word je snel beloond met een goede nacht ☺️ 

Wij zien ook veel uren van de klok 's nachts. Ook onze zoon is 5 maanden... Ik hoop zelf nog een beetje dat het nu tijdelijk in de sprong is, aangezien hij vanaf dat moment weer heel onrustig sliep en vaak wakker is. Afgelopen nacht ook weer 11x mn bed uit geweest. Mijn vriend hoort ook niks, dus ik doe het zelf altijd. Laten we allemaal hopen dat het snel weer overgaat!
En inderdaad doe je het volgens mij hartstikke goed. Bij ons ook een wakkertijd van 1,5 a max 2 uur. Langer is echt niet te doen. Succes met de nachten allemaal!

Iedereen dan sterkte toegewenst en hopen dat we snel betere nachten zullen hebben!
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Je verwacht wel slechter te slapen als je een baby hebt, maar zo slecht hadden we niet verwacht. Het ene ding volgt het andere ding op, en net als je twee dagen denkt het eindelijk weer op de rit te hebben dient er wel iets anders aan wat alles weer in de war schopt haha
Nee de enige keer dat ze langer wakker is dan de wakkertijd is als we buiten zijn met de kinderwagen. Eerst sliep ze daar altijd heerlijk in, de straat nog niet uit of weg was ze. Dat is sinds kort over en ze weigert nu te slapen in de kinderwagen... ja, natuurlijk als we de straat weer in lopen en bijna thuis zijn, dan valt ze in slaap haha

Heeft een van jullie al iets gevonden dat werkt? Of is het al minder geworden? 

Wij moeten er ook een keer of 10 per nacht uit. Vooral tussen 0 en 5 en dan slaapt hij weer tot 6:30/7u. Hij is nu 5 maanden, hij begon slechter te slapen met 4 maanden. 

Terug
Bovenaan