Baby 5 maanden elk uur wakker 's nachts

Sinds een paar dagen gaat het beter! 5 en een halve maand nu. Vaak slaapt ze tussen 00:00 en 3/4/5 wel door. In ieder geval beter dan eerst! We hebben weer een nacht fles gegeven tussen 23:00 en 01:00 en zijn nu bezig met meer vast voedsel ipv de nacht fles. 
Maar nu gaan weer de slaapjes overdag lastiger haha

Bij ons lag dit aan de oefenhapjes. Stop eens een paar dagen en zien of dat helpt. Ook beter om deze eerst in de ochtend te geven zodat je snachts de krampen niet hebt.

Bij ons gaat het ook sinds een week veel beter. Hij slaapt nu van 19 tot 23 uur. Dan een fles en dan slaapt hij de laatste week door tot 5 uur. Wordt dan wakker en slaapt weer verder tot 6 uur en dan gaat hij lopen kletsen in bed maar valt wel weer in slaap tot een uur of 7. Heerlijk weer wat meer nachtrust. Hopelijk is/was het voor iedereen weer een fase ;)

Wat hebben jullie allemaal mannen die niet wakker worden van hun kinderen??
Ben ik dan serieus de enige papa die zelf altijd de nachten op zich neemt, er 15x in de nacht uit gaat elke nacht z'n vrouw laat slapen??

Dag,
Normaal lees ik alleen het forum en reageer nooit, maar dit is zó herkenbaar! Echt heel veel sterkte, want je raakt er doodmoe en radeloos van.
Bij ons hielp het stoppen met het speentje en geen kinderopvang meer (door corona..). Leek door wat overprikkeling te komen dat s nachts nog verwerkt moest worden.
Hoe dan ook, heel veel sterkte en ik duim dat het snel verandert!
Groetjes, Miranda 

Dat is pittig. Onze zoon (nu ruim 7 maanden) wordt in de nacht ook regelmatig wakker. Meestal omdat hij zijn speen kwijt is, soms omdat hij eenzaam is of dorst heeft.
Wij hebben ook de nacht opgeknipt en ik slaap met oordoppen. Mijn man wordt wel wakker als hij 'dienst' heeft, geeft mij de babyfoon als het mijn beurt is en slaapt daarna weer verder.

Terug
Bovenaan