[quote quote=10311660]Zou het niet ontzettend lekker zijn om jullie kindje eens een nachtje bij opa en oma te laten slagen. Zo kun je zelf even bijtanken en van een afstandje bedenken wat de actie wordt. Misschien een slaapcoach inschakelen. Misschien 1 methode kiezen om daaraan vast te houden. Juist als je fulltime moeder bent sta je er misschien te dicht op. Het klinkt mij alsof je juist te hard probeert, teveel verschillende dingen misschien waardoor je geen ritueel hebt en je kleintje niet weet hoe die moet slapen. Ik heb zelf 1 zeer goede slaper (sliep na 4 weken door) en 1 slechte slaper (sliep na bijna 1 jaar pas door). Vergelijkbare opvoeding, ander kindje.[/quote]
Dat klinkt als muziek in onze oren, we willen ook al een tijdje proberen dat hij bij opa en oma gaat logeren alleen durven we het niet, omdat hij thuis ook zo slecht slaapt en alleen bij mij wilt zijn. Heb je er ervaring mee dat het bij opa en oma soms beter gaat?
Slaapcoach heb ik zelf al even naar gekeken, maar we zijn er zo veel welke is een goede?
Dat klinkt als muziek in onze oren, we willen ook al een tijdje proberen dat hij bij opa en oma gaat logeren alleen durven we het niet, omdat hij thuis ook zo slecht slaapt en alleen bij mij wilt zijn. Heb je er ervaring mee dat het bij opa en oma soms beter gaat?
Slaapcoach heb ik zelf al even naar gekeken, maar we zijn er zo veel welke is een goede?