Baby 8 maanden, heeft nog nooit goed geslapen.

[quote quote=10311724] Bedankt voor je fijne reactie! Heb zelf veel zitten twijfelen om te stoppen met borstvoeding geven, dacht dat het daar aan lag, maar dat maakte bij jou dus geen verschil? Heb je een idee wat ze bij het CB voor je hadden kunnen doen? Hebben ze daar iets van gezegd? Ik ga het de volgende keer zeker wel even aankaarten… Dat meen je niet! Dus als hij uit logeren is, slaapt hij wel goed?! [/quote]
Ik denk dat als ik eerder had gebeld ze ons misschien wel hadden kunnen helpen. Ik heb wel een hoop geprobeerd. Laten huilen, gecontroleerd huilen, zelf huilen;), er naast zitten, sussen, wiegen, noem maar op. maar het huilen hield nooit op tot ik hem bij me nam en dan sliep hij zo 2.5 uur... Het gaf pas rust toen ik me erbij neerlegde dat hij gewoon is zoals hij is. 
Ik ben gestopt met de borstvoeding omdat 6 maanden m'n doel was en ik er gewoon genoeg van had. Dus als je er nog geen genoeg van hebt zou ik lekker doorgaan hoor! 
Door het logeren en hoe hij is als hij met papa thuis is, weet ik wel dat ik het probleem ben. Hij wilt mij. Papa is allemaal leuk en gezellig, maar ik ben z'n troost en geborgenheid. Maar ik laat m'n man het nu ook gewoon overnemen als er wat is, dan heeft hij gewoon even pech. Ook iets wat ik maanden eerder had moeten doen. 
Je kan het cb ook gewoon bellen en het voorleggen 
 
Ja dit herken ik ook zeker! Mijn zoontje is 9,5 maand. Tot 9 maanden heeft hij tegen mij aan geslapen omdat hij alleen dan goed sliep 's nachts. Alleen met tegen mij aan bedoel ik ook echt zo ongeveer in mij gekropen waardoor ik me vaak afvroeg of hij op die manier wel kon ademen en zelf bijna niet sliep. Heeel vaak geprobeerd ook op allerlei manieren om hem in zijn eigen bed te krijgen maar dat lukte absoluut niet. Als we hem lieten huilen ging hij rustig een uur door en werd het alleen maar erger tot hij naar adem lag te snakken of over moest geven, echt heel zielig! 
Twee weken geleden (dus met 9 maanden) hebben we hem ook weer laten huilen (en dan wel om de 5 en daarna 10 minuten laten weten dat we er nog zijn) en toen was hij na 25 minuten ineens stil! Nu slaapt hij meestal al binnen 5 minuten nadat ik hem in zijn bed heb gelegd. Ideaal is het nog steeds niet want ik moet er nog altijd tussen de 3 en 6x uit 's nachts voor hem maar ik heb goede hoop dat dit ooit minder word :) 
 
Terug
Bovenaan