Baby 8mnd ineens heel vroeg wakker

Bedankt voor alle reacties! Ik zal eens kijken of ik in de gang ook verduisterende gordijnen kunnen want er zit een raampje boven zijn kamerdeur en daardoor komt er licht binnen. Goeie!
We laten hem meestal ook even liggen. Dan ligt ie met zn knuffel te slaan en te brabbelen haha. 

Dat om de beurt klinkt zo fijn! Echter ben ik altijd degene die bij wakker worden ook gewoon echt wakker blijft. Mijn briend snurkt dan 2 sec later weer dus dan denk ik; ok....ik ga wel want ik lig hier wakker. ?
 
Dat met knuffel slaan en brabbelen, herkenbaar! Maar ik ben heel benieuwd of wat extra verduisteren zal helpen :) Enne, met dat wakker worden en blijven, hier ook hetzelfde haha. 
Good luck! 
 
Nou; gisteren werd hij voor 05:00 wakker en hebben we hem laten liggen na een speentje. We vielen weer in slaap en werden om half 8 wakker ? Hij had dus in de tussentijd weer geslapen.
vanochtend om 06:00 wakker maar had mijn wekker gezet op half 7. Dus even rustig wakker worden. Ik wil opstaan...ligt ie weer te slapen! ?
Dit is niet zielig toch? Hij huilt of jammert niet, maar is dan gewoon met zn knuffel aan het spelen of zijn speentje.
Hebben ook de kamer wat donkerder nu.
bedankt voor alle tips!
 
Oh dat is goed om te lezen! Nee joh, zolang hij niet huilt is er niets aan de hand. Ons zoontje ook vaak even vakker, lekker rollen en brabbelen en valt dan binnen no time weer in slaap. Geniet ervan! 
 
Terug
Bovenaan