Baby's in ouderslaapkamer of eigen slaapkamer?

A

Anoniem

Guest
Dag mama's,

Ik was benieuwd waar jullie baby's slapen, bij jullie op de kamer of op hun eigen slaapkamertje.
Umut is nu 14 weken en ik vond het tijd worden om hem vannacht voor het eerst op zijn eigen kamertje te leggen. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Groetjes Anneke, mv Umut (12 mei)

ons zoontje sliep met 3 weken op zijn eigen kamer en dat ging prima.

liefs
janet
mv jurian 06-07-2007

hoi,

Stijn heeft de eerste twee nachten bij ons op de kamer in de kinderwagenbak geslapen. Omdat we dit toch niet echt prettig vonden hebben we hem daarna op zijn eigen kamer gelegd. Die is pal naast onze kamer dus bij het eerste geluidje horen we hem en we zijn dan ook zo bij hem. Dit gaat heel goed.

Groetjes van Marloes

Hai,
De eerste 2 nachten heeft ze bij me geslapen in het ziekenhuis, maar zodra we thuis waren heeft ze in haar eigen kamertje gelegen. Vond ik voor onszelf veel fijner omdat je niet bij elk geluidje wakker wordt. En als ze huilt, hoor ik dat prima.

De eerste twee dagen in het ziekenhuis heeft Lotte bij mij geslapen. Ten minste de eerste nacht. Gedurende de tweede nacht heb ik de verpleegsters gevraagd om op haar te passen, omdat ik geen oog dicht deed.  

Thuis was dit hetzelfde. Het ledikantje stond op onze kamer voor onbepaalde tijd, maar na een dag of vier werden we gek van de slaap. Om de drie uur voeden is al een nachtmerrie, maar als je dan ook nog  door elke zuchtje uit je slaap wordt gehouden...

Wij horen Lotte ook prima, ik gebruik de babyfoon nooit 's nachts. Haar deur staat op een kiertje en onze deur staat open en dan hoor ik haar al voordat ze gaat huilen. Zodra ze wakker is, ben ik het ook.

Groetjes, Marisa

Hey,

Thijmen heeft de eerste 4 dagen bij mij in het ziekenhuis naast me gelegen en daarna bij thuiskomst meteen in zijn ledikantje in zijn eigen kamer, die grenst aan die van ons. Ging meteen prima, hij is nu niets anders gewent. Je moet gewoon laten merken dat je er bent, als huilen langdradig is gewoon even geruststellen. Komt helemaal goed hoor!

Groetjes, ellen

hoi hoi
Vera heeft 's nachts nog nooit bij ons op de kamer geslapen. In het zh werden de baby's zo wie zo 's nachts op een baby kamer gelegd. Ik wilde haar eerst wel bij mij op de kamer ook in de wagenbak, maar heb het toch niet gedaan.
Wel slapen wij allen nu met de deur open en horen we haar meteen.

succes met het overplaatsen van de kleine Umut.
groetjes daan

Hoi,

Onze dochter slaapt nog bij ons op de slaapkamer. Ze heeft eerst een paar dagen onder zo'n soort UV-lamp gelegen, en dat wou ik toch in de gaten houden. Daarna vond ik het wel prettig omdat ze wel eens wat melk teruggaf en dan helemaal zichzelf onder had gespuugd en nat was, dit hoor je dus wel als ze bij ons op de kamer ligt. Haar slaapkamertje is aan de andere kant van de gang, dus je hoort haar alleenmaar als ze heel hard huilt/krijst en de hele nacht met zo'n babyfoon op het nachtkastje is niks. Nu hoor je alleenmaar tevreden gepruttel etc.(als je wakker bent dan) en als er echt iets aan de hand is ben ik er direkt bij en hoef ik niet steeds mijn bed uit om na te kijken of er misschien iets is, nu til ik evt. mijn hoofd op en slaap lekker direkt weer verder. Onze dochter slaapt bijna geheel de nacht door, dit ligt een beetje aan hoe laat ze 's avonds de laatste voeding krijgt, dus we hebben er "geen kind aan" en komen aan onze slaap. We zien wel wanneer ze 's nachts op haar eigen kamertje gaat slapen.

groetjes,
xx Roos xx

Terug
Bovenaan