A
Anoniem
Guest
Hoi meiden
Jesse slaapt vanaf het begin al bij ons op de kamer
In t ziekenhuis dan 2 nachten even niet omdat dat daar niet gebruikelijk is
Maar zodra we thuiskwamen hebben we dat wel gedaan
Het is een beetje om 2 redenen.... de ene is dat we eigenlijk een kamer te kort komen
Mijn andere drie kinderen hebben ieder een eigen kamer en dat gaat heel goed
Na mijn scheiding hebben ze noodgedwongen, doordat ik in een huisje terechtkwam met maar 2 slaapkamers, alle 3 bij elkaar op de kamer geslapen
Na onze verhuizing hebben ze ieder een eigen kamer gekregen (Jesse was toen nog niet in de maak) en ik vind niet dat ik ze die weer af kan nemen
Zodoende slaapt Jesse lekker bij ons op de kamer en wij vinden het heerlijk
Ik zou het in het andere geval snachts ook gedaan hebben
Ik vind het niet prettig als zon kleintje niet pal bij me ligt, ik slaap best diep en ben bang hem niet te horen
Al met al komt het dus wel goed uit en slapen we allemaal prima
Uiteraard kan Jesse niet bij ons blijven liggen tot hij 18 is....en dus gaan we volgend jaar de zolder verbouwen en een vaste trap naar de zolder laten bouwen
Dan gaat een van de anderen daarheen of wij en kan Jesse de vrijgekomen kamer krijgen
Prima oplossing toch?
Groetjes Xennah
Jesse slaapt vanaf het begin al bij ons op de kamer
In t ziekenhuis dan 2 nachten even niet omdat dat daar niet gebruikelijk is
Maar zodra we thuiskwamen hebben we dat wel gedaan
Het is een beetje om 2 redenen.... de ene is dat we eigenlijk een kamer te kort komen
Mijn andere drie kinderen hebben ieder een eigen kamer en dat gaat heel goed
Na mijn scheiding hebben ze noodgedwongen, doordat ik in een huisje terechtkwam met maar 2 slaapkamers, alle 3 bij elkaar op de kamer geslapen
Na onze verhuizing hebben ze ieder een eigen kamer gekregen (Jesse was toen nog niet in de maak) en ik vind niet dat ik ze die weer af kan nemen
Zodoende slaapt Jesse lekker bij ons op de kamer en wij vinden het heerlijk
Ik zou het in het andere geval snachts ook gedaan hebben
Ik vind het niet prettig als zon kleintje niet pal bij me ligt, ik slaap best diep en ben bang hem niet te horen
Al met al komt het dus wel goed uit en slapen we allemaal prima
Uiteraard kan Jesse niet bij ons blijven liggen tot hij 18 is....en dus gaan we volgend jaar de zolder verbouwen en een vaste trap naar de zolder laten bouwen
Dan gaat een van de anderen daarheen of wij en kan Jesse de vrijgekomen kamer krijgen
Prima oplossing toch?
Groetjes Xennah