quote: mamatamara reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 21:25:32&apos

);
Hi,
Wij hebben onze zoon niet bij ons op de kamer gelegd. Wij hebben een kat die ook bij ons op de slaapkamer rond wandelt en ik wilde niet het risico lopen dat zij bij hem in zijn bedje zou gaan liggen. De kat is heel erg lief, kijkt niet naar onze zoon om, maar je zal zien dat ze dan net als je lekker ligt te slapen, het bedje van de kleine in duikt.
Onze ervaring is erg positief met het op het eigen kamertje slapen. We kregen overal te horen dat we hem toch zeker wel 6 weken bij ons moesten laten slapen. Dat was beter voor mij (ik gaf borstvoeding en daardoor zou het makkelijker zijn hem bij me te leggen), maar ook beter voor onze zoon. Waarom weet ik eigenlijk niet. Wij hebben het dus niet gedaan en er dus ook geen spijt van. Wel hebben we de eerste vier weken met de babyfoon aan geslapen, maar zelfs die staat nu 's nachts uit.
Doe wat je denkt dat goed is en luister vooral naar jezelf!
Gr. Tamara
ik sluit mij helemaal bij jou aan! wij hebben het ook nooit gedaan, omdat wij ook de katten niet wilden wegsturen voor ons kind.
Ons werd ook geadviseerd om het wel te doen, maar toch hebben wij dit geweigerd.
Het is ons heel goed bevallen, lekker rustig in je eigen bedje! En nu doen wij het ook niet, ook voor onze oudste.
Hij mag ook nooit in onze kamer slapen dus de baby straks ook niet.
gr mama van MD