Baby en ik gaan op stap, en we nemen mee...

Welke luiertas hebben jullie? en Wat nemen jullie mee als jullie op stap gaan?

Ik heb een luiertas van Wallaboo en ik moet morgen naar het cb en daarna naar de fysio en ik heb kennelijk te veel er in zitten want hij gaat niet meer dicht. ik moet Arjun morgen op het cb de fles geven.

groetjes.

Hallo,

er gaat dan een hoop door je hoofd he? Ik neem naar het consultatiebureau altijd een omslagdoek, een schone luier, een spuugdoekje en het groeiboekje mee. Ik heb altijd standaard schone kleertjes en een hydrofiele luier in de tas. Bij mijn oudste dochter nam ik ook altijd haar tut mee. En voor de flesvoeding natuurlijk het flesje, gekookt afgekoeld water in een thermosfles en  de melkpoeder.

Hopelijk heb je er wat aan!

groetjes!!!  

Hoi,
ik heb een luiertas van de VGZ. Gekregen bij het kraampakket. Bij mij zit erin:
* omslagdoek
* reserveluiers
* bakje met  babyvoeding
* reservekleertjes en rompertjes
* spuugdoekje
* slabbertjes
* babylotiondoekjes
* luierzakjes
* speeltjes
* zalf
* flesje water
Dat was het wel zo'n beetje.
Groetjes Veerle

Als ik weet dat ik rond een fles nog weg ben, neem ik poeder en water mee. Voor noodgevallen heb ik een pakje kant en klare nutrilon. Mag ook koud gedronken worden, altijd handig. Scheelt weer ruimte.

Verder heb ik een grote handdoek bij me op het cb. Makkelijker voor aan en uitkleden.

Speen en reservespeen zijn hier heeeeel belangrijk.

En extra luiers, want mevrouwtje poept en plast heel wat af op het cb...

Groetjes,

Eveline

ik heb nu in de tas zitten:

omslagdoek,
luiers,
extra kleertjes
Speentje
flesje
melkpoeder in bakje
billendoekjes
luierzakjes,
sudocreme
slabbetje
hydrofiel luier
verzorgingsmatje
zonnebrandcreme wanneer nodig
groeiboekje
water

en een knuffeltje in de kinderwagen.

nu krijg ik hem niet meer dicht.

hoi,

die spullen neem ik ook mee, behalve de fles dingen geef namelijk bv. maar idd krijg de tas ook niet echt goed dicht. de omslag doek leg ik boven op hem in de wagen, scheeld weer wat ruimte......en dan nog is het erg lastig hihi

grt suuz mv joshua 8-2-07

ps. ligt op mijn arm eindelijk te slapen hihi vandaar zonder hoofdletters...

ik heb een luiertas uit het jaar nul,die hoort bij onze kinderwagen.en er zit standaard in:
stapeltje luiers
billendoekjes
omslagdoek
zo'n blauw/wit matje uit mn kraampakket,om op te verschonen
minipotje sudocreme
flesje desinfecterende handgel
speentje
spuugdoekje
hydrofiele luier
truitje
rompertje(laatste 3 dingen heb ik altijd bij me omdat boas vaak mondjes terugspuugd)
en als ik wegga stop ik er een fles in,zelfs als t ws niet nodig is.je weet nooit...
en als ik naar t cb ga het groeiboekje uiteraard.
past precies!!

Terug
Bovenaan