hoi hoi!
Inderdaad grappig om te lezen wat iedereen mee neemt!
Ik begin me alleen af te vragen of ik er niet iets te makkelijk over denk ik vergelijking met anderen hihi, ik neem namelijk bijna niets mee als ik de deur uit ga!
Ik hou niet zo van sjouwen...
Ik vraag me eigenlijk af of iedereen deze dingen ook mee neemt als ze gewoon de stad in gaan enz, of is dit specifiek echt alleen voor het consultatie bureau? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, iedereen moet het zelf weten (haha, zie mijn andere draadje, ik zou het nu niet meer durven om iets te zeggen ), maar anders neem je denk ik geen omslagdoek mee en dat soort dingen, toch?
Ik neem naar het consultatie bureau wel een omslagdoek mee, een extra luier en een paar billendoekjes, die doe ik gewoon in een boterham zakje zodat je niet altijd met een heel pak loopt te zeulen. Blijven goed vochtig trouwens. Eens in de zoveel tijd vul ik een nieuw zakje met een paar doekjes. Oja en een spuugdoekje en het groeiboekje. Ik neem haar mee in een draagzak dus het is travelling light hier!
Als ik eerlijk ben neem ik in het dagelijks leven nog minder mee, dan blijven het groeiboekje en de omslagdoek achterwege. Mijn dochter duimt dus dat scheelt een speentje, en ik geef borstvoeding dus dat scheelt weer een flesje! Hihi.
Ik hoop dat je een handige manier vindt om alles mee te nemen!
Liefs Bebek