Baby en ik gaan op stap, en we nemen mee...

Ik heb een luiertas van Kipling. Weet niet hoe je het voor elkaar krijgt om m niet dicht te krijgen hihi, maar mij lukt het altijd om alles in te pakken voor twee (wat zeg ik, 3)!

Neem altijd mee (zelfde als de rest eigenlijk)
2 luiers
een halfvol pakje met vochtige doekjes (anders te zwaar)
2 flessen met water
1 bakje met poedervoedingen
2 spuugdoekjes
2 rompertjes
En daarbij ook nog (om niet nog meer tassen te moeten zeulen) mijn eigen spullen (=telefoon, portemonnee en sleutels)

en hij gaat met gemak dicht!
Oh ja...als ik naar het consultatiebureau moet (wat ik vreselijk vind) dan gaan er 2 omslagdoeken in de bak van de wagen, want anders wordt het inderdaad proppen!
Moet er wel bij zeggen dat ik -juist omdat ik met een tweeling op stap ga- nooit heel lang weg ben. Hooguit 4 uur en dan dus max. 1 voeding buiten de deur.

groetjes, Lara
mv Kyran & Isis, 1-12-2006

quote: suuz82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-05-2007 10:44:19'));

hoi,

die spullen neem ik ook mee, behalve de fles dingen geef namelijk bv. maar idd krijg de tas ook niet echt goed dicht. de omslag doek leg ik boven op hem in de wagen, scheeld weer wat ruimte......en dan nog is het erg lastig hihi

grt suuz mv joshua 8-2-07

ps. ligt op mijn arm eindelijk te slapen hihi vandaar zonder hoofdletters...

Dat is een goed idee, dat scheelt idd ruimte in de tas

als ik gewoonlijk voor een paar uur wegga neem ik mee:
1 luier, dun pakje billendoekjes, spuugdoekje. Ik ben verder vrij makkelijk. Op de creche in de kerk leg ik haar in de box met de winterjas van grote zus als dekentje bijvoorbeeld. Scheelt veel gesleep.

Als ik alleen een eindje ga wandelen/boodschappen doen  neem ik slechts een spuugdoekje mee. En in geval van slecht weer (op komst) een regenhoes, die zit stadnaard in een vak van de kinderwagen (koelstra flexxo oud model) of de maxi-cosi.
Gaan we naar het CB? Dan:
groeiboekje
2 luiers
billendoekjes
setje schone kleren
omslagdoek
spuugdoekje

Gisteren waren we op moederdag een hele dag weg met 2 kindjes en dan gaat er wat meer mee in de auto:

set schone kleren voor de oudste van 2, 5 (kijk mama, een plas....plons, die was diep en alles nat....)
set schone kleren voor de jongste van 11 weken
4 luiers voor de een
4 luiers voor de ander
billendoekjes
omslagdoek
reiswieg met lakentje en deken en tutpopje om in te slapen voor de jongste
maxi-cosi met regenhoes
buggyonderstel waar de mc oppast (bij een opa en oma kun je niet voor de deur parkeren en om nou een halve straat en een compleet appartementencomplex door te slepen....)
fles
bakje met 3 voedingen
fototoestel met reservebatterijen
cadeautjes voor de (groot)moeders
jassen voor iedereen
paraplu

Dan zit de auto wel vol. Nu hebben we een 10 jaar oude vw polo, 3 deurs met een gastank in de kofferbak....... Voor we aan een eventuele derde beginnen, moet er eerst maar eens een grotere auto komen!

quote: mama van marielle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-05-2007 14:10:37'));

als ik gewoonlijk voor een paar uur wegga neem ik mee:
1 luier, dun pakje billendoekjes, spuugdoekje. Ik ben verder vrij makkelijk. Op de creche in de kerk leg ik haar in de box met de winterjas van grote zus als dekentje bijvoorbeeld. Scheelt veel gesleep.

Waar koop je een dun pakje billendoekjes?

haha wat nemen jullie veel mee :)

Hier alleen een omslag doek, billen doekjes en een schone luier en het groeiboekje. Stop dit gewoon in mijn  schouder tas.

Flesje geef ik niet bij het cb dan krijgt hij het wel voor ik er heen wandel.

Groetjes
Chris

Terug
Bovenaan