Ik heb een luiertas van Kipling. Weet niet hoe je het voor elkaar krijgt om m niet dicht te krijgen hihi, maar mij lukt het altijd om alles in te pakken voor twee (wat zeg ik, 3)!
Neem altijd mee (zelfde als de rest eigenlijk)
2 luiers
een halfvol pakje met vochtige doekjes (anders te zwaar)
2 flessen met water
1 bakje met poedervoedingen
2 spuugdoekjes
2 rompertjes
En daarbij ook nog (om niet nog meer tassen te moeten zeulen) mijn eigen spullen (=telefoon, portemonnee en sleutels)
en hij gaat met gemak dicht!
Oh ja...als ik naar het consultatiebureau moet (wat ik vreselijk vind) dan gaan er 2 omslagdoeken in de bak van de wagen, want anders wordt het inderdaad proppen!
Moet er wel bij zeggen dat ik -juist omdat ik met een tweeling op stap ga- nooit heel lang weg ben. Hooguit 4 uur en dan dus max. 1 voeding buiten de deur.
groetjes, Lara
mv Kyran & Isis, 1-12-2006
Neem altijd mee (zelfde als de rest eigenlijk)
2 luiers
een halfvol pakje met vochtige doekjes (anders te zwaar)
2 flessen met water
1 bakje met poedervoedingen
2 spuugdoekjes
2 rompertjes
En daarbij ook nog (om niet nog meer tassen te moeten zeulen) mijn eigen spullen (=telefoon, portemonnee en sleutels)
en hij gaat met gemak dicht!
Oh ja...als ik naar het consultatiebureau moet (wat ik vreselijk vind) dan gaan er 2 omslagdoeken in de bak van de wagen, want anders wordt het inderdaad proppen!
Moet er wel bij zeggen dat ik -juist omdat ik met een tweeling op stap ga- nooit heel lang weg ben. Hooguit 4 uur en dan dus max. 1 voeding buiten de deur.
groetjes, Lara
mv Kyran & Isis, 1-12-2006