baby heel laag voelen.

Hi dames,

het is mijn eerste zwangerschap en bij mij zit het
ook echt laag...... dat betekent nu heeeeel vaak
naar het toilet. Ook 's nachts zo'n vier keer naar
het toilet lopen.

Groetjes, Linda
 
Dat van de baby helemaal onderin, dat heb ik niet (tenminste, ik hoef niet echt vaak naar de wc en er ook geen last van als ik het kindje voel)
Wel heb ik ook erg last van een droge huid, maar vooral op mijn gezicht! Gisteren dacht  een  collega dat ik verbrand was omdat ik van die schilfers had! Heb er snel wat dagcreme voor de droge huid op gesmeerd. Als ik 2 maal per dag smeer, gaat het goed.
 
Hallo allemaal 
Ik ben nu bijna 24 weken zwanger van onze kleine meid. Ze ligt laag en ze is erg bewegelijk  vooral bij me blaas en vagina.
Ik probeer soms haar aandacht te krijgen door me buik te wrijven zodat ze naar boven komt. Maar  helaas soms doet het zelfs pijn 
Iemand advies en tips 
 
Hoi Marilynweb, 
Ons meisje ligt ook heel laag, ook de 2e en nu 22.4 weken. Voelt soms best een beetje vervelend ja, alsof m’n buik enorm aan het rommelen is alleen is het dan mevrouw die lekker aan het dansen is lijkt het. Doet bij mij geen zeer gelukkig!
Ik begreep bij de 20 weken echo dat de placenta erg laag ligt, vermoedelijk zelfs voor de baarmoedermond. Met 30 weken moet ik dus weer om te kijken of die al verschoven is. 
Misschien helpt muziek wat hoger op je buik afspelen? Ik merkte bij mij dat ze dan ietsje hoger komt. Alleen wel tijdelijk.. 
Groetjes
 
Terug
Bovenaan