Baby in bad

Oh en mijn moeder had een vierkant opblaasbaar zwembadje in de douche gezet. Klein laagje water erin en dan liggend erin. Vond het een beetje gek, maar ze vond het toen prachtig en je staat er natuurlijk met je neus bovenop en houdt haar vast. 
Wie weet is dat wat voor je als je graag wilt badderen. 

Ik leg een handdoek op de grond in de douche. Dan is het lekker stroef. Ik ga onder de douche zitten met haar op schoot of op de grond en ons kindje heeft een hoop lol. Lekker spetteren door op de grond te slaan, maar ook lekker knuffelen en spelen.

Mijn schoonzus heeft geen bad in huis, ze zet haar tweeling van 1 in een hondenbadje van de action. Deze is simpel in te klappen en op te ruimen en past precies in de douchecabine.

Mijn dochter zat tot haar 3e in het babybedje onder de douche terwijl ik douchte. Ze zat krap maar vond het heerlijk. Benen buiten boord en spetteren Maar. Tot ze goed kon zitten gewoon in het baby bad op de arm.
Nooit een zitje gebruikt.

Hier in de gootsteen en vasthouden, ik gaf ze altijd iets in de hand (lepels/bakjes) dan bleven ze vaak wel zitten. Toen ze niet goed konden zitten hield mn man ze vast en deed ik ze snel ff afspoelen met een bakje. Of mee onder de douche (mijn man durfde dat /bij mij gleden ze altijd alle kanten op.

Trouwens schiet me nu te binnen https://www.google.com/search?q=gootsteen+bloemkussen&rlz=1CDGOYI_enNL803NL803&oq=gootsteen+bloemkussen&aqs=chrome..69i57.6055j0j4&hl=nl&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 deze schijnen ook ideaal te zijn

Ik hield ze dan gewoon vast met 1 hand in zittende positie. Met de andere hand wassen. Ging prima. Mijn oudste dochter zit overigens met 4 jaar nog steeds in het babybadje.

Terug
Bovenaan