Baby in bad

flexi badje van stokke echt ideaal, kun je opvouwen dus neemt weinig ruimte in. Neem je ook zo mee op vakantie of in de tuin. Ben zooooo blij met deze aankoop. Mijn moeder had er laatst een gescoord in de kringloop voor 2 euro en via marktplaats vast ook te vinden.Of gewoon nieuw natuurlijk, zou wel voor de XL gaan

Als ik alleen thuis ben, leg ik het aankleedkussen (zonder hoes:)) op de vloer in de douche en leg ik mijn zoontje van nu bijna 6 maanden daar op. Zo kan ik hem makkelijk wassen!

Wij hebben een OK baby bad gekocht toen mijn dochter een maand of 8/9 was. Ik ben er nog steeds helemaal fan van en mijn dochter is inmiddels 2,5 jaar en zit er nog steeds wel eens in! 
https://www.babypark.nl/okbaby-opla-douchezitje.html?color=1878&gclid=EAIaIQobChMIqvLX_76Q9QIVmrp3Ch3wWwdwEAQYASABEgKAC_D_BwE

Wij hebben ook alleen een douche, dus ze ging of mee op de arm of ze zat in een bumbo stoeltje. Niet voor onder de douche bedoeld, maar het werkte perfect! Wij hebben hem 2e hands gekocht, dat scheelde weer een droogde hem goed af na de douche. Nu kan hij weer mee voor baby nummer 2

Terug
Bovenaan