baby/kinderkleding met schedels

hoi hoi...ben ik nu een zeur of ouderwets of niet????heeft mijn mannetje in bijzijn van zijn hele fam een slabbertje gekocht voor kay ..in een slyle dat je ook vaak op tatoos ziet bij van die ruige mannen..met schedels enzo...ik heb hem al gezegt dat ik die niet voor doe bij kay..in 1 woord afschuwelijk.Ik hou daar niet van.zijn fam.vond hem wel erg mooi,en hij heeft hem ook gekocht...ik zal em denk ff te heet wassen ofzo..ik ben meer van dat lieve...hoe denken jullie erover?liefs,karin

zelf hou ik er niet van, maar zou hem wel omdoen, als ik hem krijg (zeker van mn eigen man, al is het alleen maar om hem een plezier te doen)
op deze leeftijd snappen ze het toch niet en ach, wie ziet een slabbetje nou???
had het een mutsje geweest, had ik hem waarschijnlijk ook niet op gedaan. maar een slabbetje.... nee, ik zou me daar niet druk om maken.
je man bedoelt het toch leuk, lief en aardig.

liefs, do

zelf hou ik er niet van, maar zou hem wel omdoen, als ik hem krijg (zeker van mn eigen man, al is het alleen maar om hem een plezier te doen)
op deze leeftijd snappen ze het toch niet en ach, wie ziet een slabbetje nou???
had het een mutsje geweest, had ik hem waarschijnlijk ook niet op gedaan. maar een slabbetje.... nee, ik zou me daar niet druk om maken.
je man bedoelt het toch leuk, lief en aardig.

liefs, do

ik zou zoiets dus ook echt niet omdoen
vind dat ook vreselijk
vind niet dat zoiets bij een onschuldig kindje hoort
dus snap je afkeer heel goed

liefs maurilla

ik zou zoiets dus ook echt niet omdoen
vind dat ook vreselijk
vind niet dat zoiets bij een onschuldig kindje hoort
dus snap je afkeer heel goed

liefs maurilla

Ik vind er niks mis mee voor een jongetje dat is tegenwoordig in . Het is meer piratenstijl.
Milton heeft weleens een shirt gehad ervan vond het wel stoer staan. Echt een piraatje toen hihihih.
En als jij het niet mooi vind ja het is toch een slabbetje dat word dan toch snel vies hihihi .

groetjes lisette

Ik vind er niks mis mee voor een jongetje dat is tegenwoordig in . Het is meer piratenstijl.
Milton heeft weleens een shirt gehad ervan vond het wel stoer staan. Echt een piraatje toen hihihih.
En als jij het niet mooi vind ja het is toch een slabbetje dat word dan toch snel vies hihihi .

groetjes lisette

Zelf associeer ik doodskoppen en schedels met dood e.d. en wil niet mn zoontje met de dood op zn kleren laten rondlopen.
Maar hier denkt manlief er net zo over, dus hebben we niet van die meningsverschillen hierover.
Hij komt heel soms wel met andere dingen die ook niet mijn stijl zijn, maar jah, het is ook zijn kindje
;-) dus zou het dan wel dragen...

Kan je het niet bij je zoontje omdoen als je naar je schoonfamilie gaat en voor de rest lekker in de kast houden?

Succes ermee,
Liefs Marina

Terug
Bovenaan