baby/kinderkleding met schedels

Hoihoi,

Volgens mij is het niet zomaar een goedkoop slabbetje dat je man heeft gekocht... Tico Torres, de drummer van BonJovi, heeft een complete collectie ontworpen voor (jongens)babys en kinderen die er inderdaad erg piraatachtig uitziet. Alles zwart, met doodshoofdjes erop. Hij vond dat er voor jongetjes (en meisjes) geen stoere kleertjes waren en heeft toen zelf een lijn ontworpen. De collectie heet RockStar en je hebt er behalve slabbetjes ook kleren, schoenen, meubels, speentjes etc. van.

Of je de lijn nu mooi vindt of niet, volgens mij is het gebaar van je man wel mooi!

Groetjes,
Jamie

Bedankt voor jullie reacties...het is ckr geen godkoop slabbertje...zonde voor het geld.Hij wist voor ie hm kocht dat ik hem spuuglelijk vond.al is het maar een slabbertje(waar ik er al 25 van heb ofzo)Het gebaar is cker heel leuk,maar ja..voor mij staat schdls gelijk met de dood.Piraatjs vind ik ook wel leuk en stoer,maar dit zag er ff heftiger uit.liefs,karin

Bedankt voor jullie reacties...het is ckr geen godkoop slabbertje...zonde voor het geld.Hij wist voor ie hm kocht dat ik hem spuuglelijk vond.al is het maar een slabbertje(waar ik er al 25 van heb ofzo)Het gebaar is cker heel leuk,maar ja..voor mij staat schdls gelijk met de dood.Piraatjs vind ik ook wel leuk en stoer,maar dit zag er ff heftiger uit.liefs,karin

Dan ben ik wel benieuwd kan je misschien er een foto van maken en op de hyves zetten dan weet ik om welke plaatjes het gaat ik weet niet of je de foto van Milton heb gezien met zijn shirt zoiets is in die periode ook de mode geweest je zag het namelijk heel veel .

groetjes lisette

Dan ben ik wel benieuwd kan je misschien er een foto van maken en op de hyves zetten dan weet ik om welke plaatjes het gaat ik weet niet of je de foto van Milton heb gezien met zijn shirt zoiets is in die periode ook de mode geweest je zag het namelijk heel veel .

groetjes lisette

Terug
Bovenaan