Baby kleertjes

<p>Waar hebben jullie de newborn kleertjes gekocht? </p><p>En hebben jullie nog tips, wat handig is en waar ik op moet letten ?</p>

Prenatal, noppies.com, hema etc. 
Allemaal goede babykleding.
Ik zelf vind de rompertjes van de hema heel fijn. En ikzelf vind eendelige pakjes (liefst met voetjes eraan) het fijnste. Zo heeft de baby het lekker warm, sokjes gaan snel uit. 

Hoi! Ik vond overslag rompertjes heel fijn in het begin die hoeven niet over het hoofdje.
kleertjes indd prenatal en dan het lieft van die pyjama pakjes met voetjes er aan en drukkertjes vanaf de nek tot het kruis met voetjes er aan.
ook vond ik zelf petit betau heel erg fijn valt alleen wel heel erg klein en is wel wat prijziger maar hebben wel vaak uitverkoop
absorba vind ik ook geweldig maar ook wat prijziger 

Inderdaad veel overslag rompers en truitjes. Pyjamapakjes met voetjes er aan haalde ik bij zeeman. 
H&M, Hema en Prenatal hebben fijne kleertjes vind ik. Ik zou je adviseren om veel met drukknopen te halen wat makkelijk aan en uit te trekken is. 
Capuchon is leuk maar heb je vaak niks aan omdat ze toch bijna alleen maar op hun rug liggen. 

Voor newborn zweren wij bij overslagrompers en onesies/pyjamapakjes? inderdaad met drukknopen zoals hierboven beschreven, maar ik las dat ze er ook met rits zijn. Zeeman en Hema hebben betaalbare pakjes. Voor de winter eventueel fleecepakjes? Maar heb zelf een einde-voorjaarsbaby dus weinig ervaring mee. Vestjes/jasjes allemaal niet gekocht en gebruikt in kleine maten, pakten de kleine dan in een dekentje in bij vervoeren. Hadden ook veel 'normale' kleertjes, maar zo'n heel kleintje wil je het liefst echt niet meerdere keren per dag aan- en uitkleden, dus vonden zelf eendelige pakjes het prettigst.

hey meiden,
Hebben jullie alleen maat 56 of ook 50 voor in het begin gekocht? Ik heb nu nog alleen 56 en twijfel een beetje omdat onze zoon rond de 51/52cm wordt geschat bij de geboorte. En volgens de VK heeft hij lange benen is zo een eendelig pakje dan wel handig, heb ze namelijk wel zo gekocht allemaal..

Ik vond die pakjes met voetjes juist niks. Als je kindje lang is past dit dus niet. Moet t arme kind met opgetrokken beentjes liggen haha.
@Izzy ik zou ook iets in maat 50 kopen. Mijn kindje was best groot (ruim 8 pond, 52cm) en hij heeft toch de eerste paar weken maat 50 aangehad. Al scheelt het ook echt veel qua merk hoe de maat valt.

Rompers bij de wibra, super stretchy. 
Onesies van nextdirect.com, superfijne pakjes. 
Verder mix van hema, h&m, prenatal en zeeman. Soms ook Zara, valt een maat kleiner en de pasvorm is soms wat raar. 

Terug
Bovenaan