Baby kleertjes

Overslagrompers zijn ideaal de eerste weken, wij hebben ze van de hema. De meeste kleding van onze kleine man komt van de hema, prenatal of noppies.
Wat ik zou afraden zijn pakjes met voetjes eraan. Onze vent is zo lang dat hij zijn benen er niet eens in kan strekken en ook zijn voeten zijn te groot. Ziet er makkelijk uit maar zijn niet gemaakt voor alle kindjes!

Leuk en goedkoop: H&M (hebben ook altijd veel in de sale online), zeeman (ja echt).
Leuker in middenklasse: prenatal (veel keus ook)
Mooie merken: noppies, z8, tumble n dry (ik heb alles uit de sale, begint in dec vast weer)
Toppers online: winkel van pauline (mooie kwaliteit en check ook de doeken van bamboe, zo zacht) en babystyling (pas op daar wil je echt alles van kopen).
Uiteindelijk hangt alles een beetje af van smaak en budget. De kleine maten zijn vaak constant in de sale en omdat ze er binnen no time uit zijn zou ik dat goed in de gaten houden.. de merken zijn wel mooier (blijven mooier en zitten beter) maar voor het budget zou ik zeker ook af en toe langs zeeman lopen, als je goed zoekt zie je echte parels! Oh en vergeet marktplaats niet ;)

De dure merkjes heb ik veel via marktplaats gekocht. Baby's dragen de maatjes 50 en 56 zo kort dat het best twee keer gedragen kan woreden. Rompers van de Wibra zijn hier favoriet. Ik heb ook nooit pakjes met voetjes gekocht, lijkt me gewoon niet lekker zitten. 

De dure merkjes heb ik veel via marktplaats gekocht. Baby's dragen de maatjes 50 en 56 zo kort dat het best twee keer gedragen kan woreden. Rompers van de Wibra zijn hier favoriet. Ik heb ook nooit pakjes met voetjes gekocht, lijkt me gewoon niet lekker zitten. 

Terug
Bovenaan