Baby kleertjes

Een leuke mix van wat luxere kleertjes van de prenatal en verder aangevuld met Hema en zeeman. Overslagromper vind ik van prenatal juist het fijnste. Stof is wat dunner, rekt goed en valt wat smaller. Hema en zeeman valt wat ruimer en breder over het algemeen. Hier een lang dun mannetje dus ook hier waren de pakjes met voetjes geen succes (de newborn sokjes van noppies werkten veel beter). Kleine man is nu 10 weken en begint nu toch echt uit 56 te groeien. Hij heeft dus zowel maat 50 als maat 56 allebei dus wel echt vrij lang gedragen.

Ik mis in het rijtje nog de c&a. Niet zo duur, maar wel mooie kwaliteit. Verder hangt het merk dat uiteindelijk de voorkeur heeft een beetje van het model baby af en de portomonee.
Ik maak blijkbaar dikke baby's en had uiteindelijk alleen maatje 56 gekocht. 1 wel van noppies, dat valt klein. En je zult mijn kinderen niet vinden in boxpakjes, zeker niet met voetjes eraan. Je houdt ervan of niet, ik vind ze vreselijk.

Veel van de zeeman en hema. Valt inderdaad wat groter. En uiteindelijk ook veel gekregen.  Mijn dochter was 54 cm bij de geboorte en heeft ook nog een paar weken maat 50 aangehad. Ik had ook van die pakjes met voeten eraan, ideaal. Ze heeft langere benen dan gemiddeld maar paste goed erin. 
Sokjes van de kruidvat zijn echt top. Blijven goed zitten en hoef ze eigenlijk nooit weer omhoog te doen ofzo of dat ze ineens uit zijn. 

Dan ga ik toch maar eens wat kleertjes in maat 50 aanschaffen haha, zo te zien kunnen die nodig zijn.
Bedankt meiden!

Wij vonden juist die overslagrompertjes en pyjamapakjes helemaal niks, haha! Maar wij hebben de kleertjes ook bij hema gekocht en n beetje bij prenatal. Ik zou idd ook zeker maat 50 kopen! Mijn zoontje heeft 6/7 weken maat 50 aangehad!

Ik heb op de webshop van de lidl een aantal dingetjes besteld in maat 50/56 en een paar vast in 62. Best leuke kleertjes, heel goedkoop. Vooral omdat ze het maar zo kort dragen. Hoop broekjes, rompers, shirtjes, jurkjes, vestjes, pakjes en sokjes. Alles bij elkaar opgeteld toch een flink bedrag afgerekend, maar als je dan deelt door het aantal artikelen, was de gemiddelde prijs 3euro ps. Het lijkt me ook wel fijn spul, maar daar heb ik nog geen ervaring mee;). Ik weet ook niet hoe het valt, of ik ook echt nog maat 50 moet aanschaffen.
Voor de rest wacht ik even af, wat ik nog ga krijgen. Het is zo bijgehaald denk ik. Je weet nu ook niet wat jij en je baby fijn gaan vinden en hoe snel ze groeit.
Mijn baby wordt begin maart geboren, moet ik dan ook een jasje hebben? Of gebruik je extra kleedjes oid als je naar buiten gaat? In de wandelwagen en maxicosi. Wat zijn jullie ervaringen? 

Via kiabi online kun je leuke babykleertjes aanschaffen. En totaal niet duur. De kwaliteit is prima, zwangerschap kleding heb ik er ook besteld. Wel 4-6 dagen levertijd

Terug
Bovenaan