Baby nestje kopen of niet?

<p>Hallo allemaal, </p><p>In augustus ben ik uitgerekend van mijn eerste kindje. Ik ben al een tijdje aan het denken om een babynestje te kopen. Ik vind ze er zo gezellig uitzien en het lijkt me ergens ook handig om het kindje onder toezicht in te leggen. Alleen ben ik een beetje bang dat het misschien overbodig is en er niet veel gebruik van zal maken. Omdat ze niet heel goedkoop zijn ben ik benieuwd naar jullie ervaringen.  Zal ik het wel of niet kopen? Groetjes!! :) </p>

Ik gebruik hem veel. Onze zoon(3 weken) is heel bewegelijk dus als ik hem bijv. Op de bank leg dan doe ik dat in het babynestje. Ook in de box ligt hij erin. Alleen op zo'n boxkleed oogt namelijk nogal karig 

Ik vond ze er ook vooral leuk uit zien. Uiteindelijk niet gekocht omdat ik ze vrij prijzig vond en mis het totaal niet. Mijn dochter is 3 weken nu en ligt of in haar wieg of in de box en dit gaat prima!

Hi,
Ik heb ook een baby nestje en gebruik hem wel veel. Ik gebruik hem als ze bij ons in bed ligt, dutje doet in de box, op de bank, buiten op de loungeset en als we naar het strand gaan.
Ik vind hem makkelijk omdat onze dochter overal kan slapen als het nodig is.

Ik heb het nestje niet veel gebruikt, vooral omdat dochter alleen maar tegen me aan wilde slapen. Maar er is maar 1 manier om erachter te komen of het wat voor je is..

Ik ben fan van dat ding en kan het aanraden. Geen must maar wel echt superhandig, ook als je buiten de deur gaat inderdaad

Ik heb er een met rolletjes die ik eraan vast kan maken met klittenband, zodat onze dochter op haar zij kon liggen. Ik gebruik het nestje nog steeds dagelijks, dochter is nu 5 maanden. Ze heeft mede hierdoor helemaal geen afgeplat achterhoofd. Ze heeft erg veel in het nestje geslapen omdat het meer geborgen ligt dan zo los in de box. Tegenwoordig slaapt ze voornamelijk in bed maar soms nog weleens een slaapje in het nestje. Ik vind het echt een fijn ding!

Ik gebruik hem ook veel. Ook voor als je ergens heen gaat en de baby moet slapen vind ik het handig. Nu wordt het wat minder(3mnd) maar eerste periode ook in de box gebruikt. Het voelt wat meer geborgen.

Terug
Bovenaan