Baby nestje kopen of niet?

Tip: bij Van Asten zijn ze nu in de aanbieding: 30 euro! Scheelt een hoop met de reguliere +/- 80 euro die ik vaak zie. Ik heb m vrijdag gekocht! :) 

Wij gebruikten ook een voedingskussen met hoes eromheen en de bak van de kinderwagen. Die bak heeft de eerste paar weken in de box gestaan, zodat hij daar kon slapen overdag. 

Wij hadden ook een babynestje. Zo ontzettend veel plezier van gehad. Gebruikte m in de box, op de bank of als we ergens op visite gingen. Hij sliep er heerlijk in. Wel kregen wij het advies hem er niet in te laten slapen als we zelf sliepen vanwege verstikkingsgevaar. Overdags sliep ie er altijd in in de box. Hij heeft er zeker 4 maanden ingelegen. Echt zoveel plezier van gehad. 

Hoi,
Ik had er zelf een gemaakt en was er super blij mee.
Onze dochter heeft er echt veel in gelegen.

Lekker geborgen en warm.

Ook lekker voor haar slaapjes (onder toezicht) in de box.

Ik vind het een aanrader :) Uiteindelijk toch zelf beslissen hoor. Veel mensen raden het af want het zou niet veilig zijn.
Zolang jij het gebruikt in de box en je bent ook beneden is er niks aan de hand. Zodra ze wat gaan draaien etc zou ik het niet meer gebruiken. Dan is er natuurlijk wel een kans dat ze met hun mond tegen de rand aan komen te liggen.

Wij hebben een hoes van het aankleedkussen om het voedingskussen gedaan, daar heeft hij een paar weken heerlijk in gelegen :)

Terug
Bovenaan