Baby op slaapkamer???

Ik vond het heel prettig om de kleine op onze kamer te hebben.Vooral bij nummer ttwee heb ik daar heel veel aan gehad.Hij wilde ook 's nachts om de drie uur drinken.Borstvoeding.Toen hij dit niet meer nodig had ging hij zonder problemen z'n eigen bed in.
Succes met je keuze Jes

Hoi hoi,
Isabel heeft een paar nachtjes bij ons geslapen, dit was een drama...we lagen de hele nacht met onze pink in haar mond en zodra we m eruit trokken was het huilen. Nu ligt ze gewoon op haar eigen kamertje, ze slaapt met het licht aan, licht uit vindt ze niks...misschien komt dit door een paar nachtjes op de kinderafdeling doorgebracht te hebben waar het nooit echt donker was.
Ik moet er nog steeds wel aan wenne hoor, dat ze op haar eigen kamertje ligt...ik vind het zo'n eng idee dat ik niet alles hoor. Ik droom ook iedere nacht dat ze tussen ons in in bed lig, hierdoor slaap ik erg krampachtig.
Je moet gewoon doen wat je zelf prettig vindt hoor en je door niemand de les laten lezen.
Groetjes van Rene, morgen 2 weken mama van Isabel

Hoi,

Bedankt voor de vele reacties! Ik heb besloten om onze baby (zeker de eerste dagen) op onze slaapkamer te laten slapen. Mocht dit niet goed gaan kan ze altijd nog naar haar eigen kamertje.
Groetjes Mickey (30 wk)

Terug
Bovenaan