Baby te huur!

A

Anoniem

Guest
A.s zondag op BNN komt de eerste aflevering van het programma baby te huur om 21.20.
In dit programma krijgen jonge stellen met een kinderwens de kans om een baby 'te huren' en zo erachter te komen of ze hier aan toe zijn.....
Vorig jaar oktober kregen wij ons eerste kindje en was ik met regelmaat op het najaar 2006 forum waar BNN toen vroeg of wij ons kindje hiervoor beschikbaar wilde stellen.
Er onstond een enorm pittige discussie over het goed of het slecht hiervan, bij deze houd ik mijn mening dus maar even voor me (heb geen zin om weer zo'n discussie uit te lokken!)
Maar ik wilde jullie jullie via deze weg op de hoogte stellen, ben benieuwd of jullie ook gaan kijken!

Liefs L81

Je bent toch nog steeds met regelmaat te vinden op het najaarforum???
Sil

ga er echt niet naar kijken, vind het idee dat mensen hun kind uitgeleend hebben voor zo'n expiriment behoorlijk ziek.

@Sil, volgens mij gaat dit topic niet over het feit of ik wel of niet nog aanwezig ben op het najaarsforum 2006, maar je hebt gelijk ik ben daar nog steeds vaak te vinden!
Maarruh heb ik een nieuwtje, ben jij ook zwanger???

Groetjes L81

Moet je zwanger zijn dan om hier te mogen kijken?
Je schrijft nadrukkelijk dat je toen te vinden was op het najaarsforum, vandaar mijn vraag.
Ik vind het alleen jammer dat je  het onderwerp  zo neer hebt gezet,daarbij terugkomend op de chaos van toen,  waarbij je naar mijn mening voorbij gaat aan het punt waar het destijds om ging.
Maarruh, no hard feelings, daar was mijn reactie helemaal niet om te doen, ik hoop niet dat je dit zo hebt opgevat.
Sil

Nee maar die opmerking is dus vergelijkbaar aan jou opmerking die ook totaal niet op het topic sloeg!
Als jij hier wilt typen, be my guest!
Als je goed leest zie je dat ik duidelijk schrijf niet in te gaan op mijn mening over dit programma dus snap ook niet waarom je dit aanhaalt!
Ik ga hier ook niet verder op reageren want dit forum gaat over ZWANGER ZIJN!!!

Nou sorry hoor L81 dat ik op je tenen ben gaan staan.
Zoals ik al eerder zei was het mij niet te doen om wat uit te  lokken, ik was alleen verbaasd over je opzet van de topic.
Blijkbaar is het bij jou nog geen zand erover, is prima hoor.
En dit is idd niet de plek om dit uit te 'vechten', maar jouw reactie bevestigd mijn persoonlijke meing alleen maar.
Jammer...
Veel plezier hier verder.
Sil

Ongelofelijk, zeg! Wat een stelletje kippen! Jullie vullen alles helemaal verkeerd in van elkaar, waardoor dit gesprek voor geen meter loopt.
Ik ben blij met de mededeling, wat ik ook van de uitwisseling vind.   ik ga misschien wel kijken vanavond. En kom, wees aardig voor elkaar.....ook al is het buiten grauw, laat de zon schijnen in jullie harten!

Terug
Bovenaan