Baby te huur!

Hoi,

Aan jullie reacties te zien was er destijds behoorlijke ophef over het programma! Hahaha.
Ik kan het me ook wel voorstellen hoor,.........maar inderdaad; jouw vraag was niet: wat vinden jullie ervan, maar: gaan jullie er naar kijken! Dus,.........

Nou, eigenlijk is het totaal niet min ding zoiets, maar ik denk dat ik even langs ga zappen vanavond! Tsja, het blijft toch een vaag onderwerp, en dat trekt toch kijkers hoor!

Groetjes, Eline

Fijn eline dat jij m wel begrijpt! hahaha! Mijn topic was puur informatief bedoelt en totaal niet gericht op meningen over het programma!
Inderdaad was er toen behoorlijke ophef, sommige mensen vonden het een belachelijk idee om je kind uit te lenen en andere vonden het prima! Ieder zijn eigen mening!
Ben benieuwd vanavond!

Liefs L81

Wij gaan er ook wel naar kijken hoor!!
Maakt niet uit wat mijn mening hiervan is.

Groetjes Debby.

Nou, ik heb gekeken, en ik heb me rotgelachen! Bizar dat die meiden na 1 dag al uitelkaar zijn, haha. Enne,........dat kussen onder de buik???????? Vaag hoor!
Ik denk eigenlijk dat het bij nog wel meer stellen fout gaat lopen als de baby's er eenmaal zijn.
Ik vind het eigenlijk wel moeilijk hoor om hier niet te zeggen wat ik van het feit vind dat mensen hun baby uitlenen. Ik dacht eerst; het zullen wel bekenden zijn van de jongeren, maar volgens mij is dat niet het geval,.......hahaha, heel raar allemaal!
Groetjes, eline

snap ook echt niet dat je je kind hiervoor laat gebruiken/ uitleent.... vind het gewoon echt niet helemaal normaal. Als ze willen weten hoe het is om een kind te hebben zou ik zeggen: wacht nog even dan kom je er vanzelf wel achter. Zo'n 'geleend' kind is niet je eigen en dat is zzooooooo anders.

Maar heb net wel gekeken en heb me ook rot gelachen en kostelijk vermaakt.
Het concept stuit me tegen de borst, maar eerlijk is eerlijk: het is erg vermakelijke tv

Haha prachtig, die meiden hebben het lang uitgehouden!!! :D
K von het wel geinig om te zien, de baby's zijn er nog niet dus misschien veranderd mijn mening nog..kan me ook niet voorstellen dat ik mn kleine wurm bij onbekende mensen onder breng, maja ze zullen het wel goed geregeld hebben denk ik dan maar!
Wel goed dat ze zo even de realiteit onder ogen zien, al zou het zeker anders zijn als het je eigen kinderen waren!
Ben benieuwd na volgende week, ga zeker weer kijken!! :D
Die jongen ook...wat een balletje...mag ik eigenlijk niet zeggen he haha! :D

Doegiieee

LIefs!

quote: inanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-01-2008 07:58:57')); Ben benieuwd na volgende week, ga zeker weer kijken!! :D
Die jongen ook...wat een balletje...mag ik eigenlijk niet zeggen he haha! :D

Doegiieee

LIefs!

Jawel hoor, hier wel, alsof die hier gaat lezen. Hij was echt te erg voor woorden
Overigens vond ik zijn vriendin ook wel lichtelijk  'eng' zoals ze elke dag alles poetste en het al helemaal voor zich zag.... die denkt geloof ik dat huisvrouwtje spelen en mama zijn wel een leuke invulling is van de dag en manlief in een gespreid bedje laten komen. Volgens mij heeft die nog niet helemaal voor ogen hoe dat gaat worden als 'manlief' gewoon elke dag aan het werk is en zij er 5 dagen in de week alleen voor staat me de kinderen (ze vond het nu al zooooo stil toen hij nog geen halve dag weg was.....). Nee hoop van harte dat die nog een paar jaartjes wachten met dat gezinnetje stichten....

Of die gozer die zich met het neerzetten van de bank alleen maar druk maakte over de controls van z'n spelcomputer

Overigens briljant die brief: gefeliciteerd jullie zijn zwanger.... ging het maar zo makkelijk! Gelukkig kregen ze er een hoop info bij, maar dan nog pfffff

groetjes,
Marije

Ook ik heb gekeken.... Deze eerste aflevering moest ik nog wel om lachen totdat ik zag dat er volgende week echte babies geintroduceerd werden.... Voor mijn gevoel zijn de deelnemers nog kinderen....want echt volwassen gaan ze niet met elkaar om.
Omdat die buik nep was, dacht ik dat ze ook zo'n nepbaby als toen bij dat stel van babyboom zouden krijgen. Fout gedacht dus...
Ik denk er het mijne van, maar ik hoop dat het de deelnemers en kijkers duidelijk wordt dat je goed moet nadenken voor je aan een gezinnetje begint. Want dat is denk ik het moraal van het programma... Of heb ik het dan verkeerd begrepen?

Groetjes Anoek

Terug
Bovenaan