Baby te huur!

Ik heb ook gekeken! Vond het erg grappig! Ik denk dat het ook gewoon de bedoeling is om erom te lachen hoor! En dat je zelf je kind niet uit zou willen lenen,prima toch. En dat een ander dat wel wil/doet, ook prima hoor. Er is vast goede begeleiding bij, en er zal vast goed voor de kinderen gezorgd worden.
En natuurlijk zijn deze jongeren ook nog onervaren, maar dat zijn we toch allemaal bij een eerste kindje? En eigelijk kun je dit ook niet met het "echt" vergelijken. Normaal groei je 9 maanden naar de geboorte van je eerste kindje toe, en hier is het pats boem!
Maar toch... ik vind het wel vermakelijk hoor!

Haha!! ja dat vond ik ook hoor, die vriendin van hem was ook zeker weten heel eng!!
Pfff heb me rot gelachen ze verveelde zich nu al stierlijk haha!!! :D Lag ze dan op de bang de halve dag te wachten tot hij thuis kwam om gezellig.....ajax te gaan kijken wuhaha!!

En idd wat je zegt, het ging nog maar om een halve dag..
Zo'n jongen doet dan ook net of hij het wel even allemaal kan met zn nette kleertjes.. vriendlief van mij zat te zuchten en te kreunen, ik kon er smakelijk om lachen haha!!
Vriendin?? Zwanger?? neeee ajax!!!wuhaha!!
En vriendin nog heerlijk mee praten ook met vriendlief pfff haha!! :)

En idd wat je zegt die jongen met zn bank en controles haha ongeloofelijk!! :D
Ach ik denk ook dat je er met een lach na toe moet kijken ze zullen denk ik echt wel weten wat ze doen bij  BNN toch??
Het programma gaat toch ook door?? Eerst een baby dan een peuter, kleuter en dan een puber hoorde ik vandaag???

Heerlijke programma's dit..ken er wel om lachen haha!! :)

Liefs!

Ik heb ook gekeken, en vreselijk gelachen. Mijn god, wat een stel pubers. Hoe oud zijn die jongeren nou eigenlijk? Ik vond ze zich namelijk gedragen alsof ze 16 waren, maar "het balletje" had het over zijn auto, dus die moet al 18 zijn. Maar ik heb het begin gemist, misschien dat het toen vermeld werd.
En nee, ik zou mijn baby hier nooit voor uitlenen. Deze jongeren kunnen nauwelijks voor zichzelf zorgen dus laat staan voor een baby. Bovendien is er niet constant iemand bij, de baby's worden wel met camera's 24 uur per dag in de gaten gehouden, maar als ze zo'n baby alleen op de commode laten liggen ben je volgens mij al te laat. Mijn dochter kon je echt niet alleen laten, die wurmde zoveel.
Mijn peuter zou ik dit ook niet aan doen, bij vreemden. Ze zou niet weten wat haar overkwam. Een 8 jarige zou je het wel kunnen uitleggen en die kan ook zelf aangeven of ze dat wil of niet. En een puber kan het denk ik wel zelf beslissen.
Maar het programma vond ik erg grappig en triest tegelijk.

Gelukkig zijn wij niet de enige die er zo over denken.....

Minister André Rouvoet voor Jeugd en Gezin heeft vorige week nog zijn bedenkingen geuit tegen Baby Te Huur, dat gisteren voor het eerst was te zien. Hij heeft de Raad voor de Kinderbescherming gevraagd naar het programma te kijken omdat de deelnemers oefenen met echte koters, die door hun ouders voor een paar dagen zijn uitgeleend.

Liefs L81

Terug
Bovenaan