baby toetjes welke toetjess gebruiken jullie?

hallo liefe dames ik ben begoinnen met toetje gefen maar er zijn echt weinig toetjes van nestle en yogoline in aardbei en in banaanen smaak in de andere danoontjes zitt veel te veel eiwit en mag volgens de cb niet weten jullie misshien andere toetjes waar je kan kopen alle tips welkom
liefs adama

Gewoon (volle) yoghurt, kwark, vla??
Als je weg gaat doe je dat in een van die potjes die je bij Xenos wilde kopen en klaar ben je! Ik geef bijna nooit een kant en klaar toetje, hij eet gewoon met ons mee, net zo makkelijk!

Groetjes Saskia

Ben verbaasd  ... dacht dat een baby alleen toetjes mocht op basis van opvolgmelk dus Nestle bijvoorbeeld. En ja dan is er niet zoveel. Danootjes vind ik teveel suiker bevatten en de andere varianten zijn best aan de prijs

Dus gewone volle yogurt met roosvice, halfvolle vanille yoghurt is ook goed?  Dat zou een stuk voordeliger zijn.

Groetjes Esther

hoi esther,

Ik weet niet hoe oud je kind is?
Ik ben mijn dochter pas na 1 jaar halfvolle yoghurt, kwark, vanille vla, magere yoghurt met scheutje roosvicee e.d. gaan geven, en weet dat sommige moeders deze producten al eerder geven.

groetjes

Jess

Ik kreeg dit advies van het consultatiebureau, babytoetjes zijn duur en niet altijd even gezond ook al denk je dat wel.
In plaats van roosvicee kan je er ook gepureerd fruit doorheen doen. Ik kreeg wel het advies om volle yoghurt te gebruiken geen half volle.

Succes Martine

Terug
Bovenaan