baby toetjes welke toetjess gebruiken jullie?

esther verleden week vrijdag hadd de cb mij geadviseerd magere yoghurt gefen geen turkse yoghurt in magere yoghurt zit weinig vet erin elke cb is ook ander he allemaal andere verhalen soms begrijp ik de cb niet ze gefen iedereen andere adviesen liefs adama ik geef toetje van nestle of van yogoline in andere zitten echt suiker in he

Ook hier in het oosten is het advies tot 1 jaar volle yoghurt, vanaf 1 jaar kun je dan overgaan op halfvolle yoghurt maar mager?? Daar hebben ze het hier echt niet over hoor!!
Die kleintjes hebben de vetten die er in zuivel zitten echt nog nodig, dat zijn belangrijke bouwstoffen voor hun. Wij kunnen dat hier en daar wel missen
Misschien dat de Turkse yoghurt wel weer té vet is dat weet ik niet daar heb ik geen ervaring mee...

Groetjes Saskia

Ik geef de kleine man, al vanaf de eerste dag dat hij een toetje mag, yoghurt!!! Zonder enige toevoegingen. Hij vind het heerlijk! Maar hij krijgt helemaal geen suikers, dus hij is zoet ook niet gewent. Al die danootjes enzo, zijn volgens mij  nog helemaal niet goed. Tenminste, wij kiezen er niet voor!

Groetjes

mij hebben ze geadviseerd magere yoghurt maar iedereen advieseert weer wat anders ya in turkse yoghurtr zit veel vet in . beetje yoghurt en water mengen toch de kinderen hebben ook vet nodig

ook ik geef gewoon volle yoghurt.
ja, je zou er idd wat water bij kunnen doen, maar denk dat het dan weer zo waterig wordt, en dus wordt het dus zo'n knoeiboel om te geven.
iedereen adviseert idd wat anders, doe wat jij denkt dat goed is.

groetjes, do

Terug
Bovenaan