baby van 5 weken uit logeren

quote: mamalinda2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-11-2007 20:00:12'));

Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen er aan denken om hun pasgeboren  schatje nu al uit logeren te doen!

wees blij dat je je kindje lekker bij je kunt hebben!

JA, EN GEBROKEN NACHTEN, WEET JE VAN TE VOREN HE!
 JE BENT ECHT NIET DE ENIGE!!!

en dat al na 5 weken...   sommige blijven 7maanden   elke nacht komen, veel succes als je nu al bij moet tanken

Hoe praat je mensen een schuldgevoel aan?!?!?!?!?!

Nix van aantrekken hoor moeders!!
De ene moeder is de andere niet!!
Als jij denkt dat je er aan toe bent, moet je het gwn een x proberen.
Dan ben je helemaal niet slecht.
De 1ste x dat ik onze uk bij mijn ouders achterliet, voelde ik me enigzins wel schuldig,
Maar vond het wel lekker, om eens met zn 2tjes te zijn, en begrijp me niet verkeerd: ik geniet van ieder moment met ons kindje.
Maar met zn 2tjes kan ook heel erg lekker zijn.

Gelukkig ben ik niet de enige die de reactie van mamalinda erg kortzichtig en onvolwassen vind.
In de bovenstaande reacties is al gezegd wat ik er ook over dacht.
Daarnaast kun je niet oordelen over de situatie uit het hele kleine stukje informatie wat degene geeft die de topic is begonnen.
Ik hoop ook echt niet dat sommigen zich door deze aanval schuldig gaan voelen.
Sil

Een lekker kortzichtige reactie. Ik wil nu toch even reageren. Ik heb zelf een dochtertje van 4 maanden die al een aantal keren uit logeren is geweest.

Ikzelf heb het hier ook erg moeilijk meegehad, maar aangezien er bij mij een postnatale depressie is geconstateerd is dit mij door veel deskundigen aangeraden. Dit om er voor te zorgen dat ik zo nu en dan in ieder geval een goede nachtrust heb. Dit scheelt bij mij heel veel.

Hierdoor kan ik er de dagen dat het niet helemaal goed gaat veel beter tegen. Mijn ervaring en mening is nu dan ook dat het voor ons allebei beter is als ik dit zo nu en dan doe. Ik word er een stuk rustiger van en dat is ook voor onze dochter beter.

Mijn man helpt uiteraard waar hij kan en is ook zeker niet te beroerd om er 's nachts uit te gaan ook al moet hij om 6.00 uur weg voor zijn werk maar ik word toch wakker en slaap dan weer heel moeilijk in.

Misschien kunnen bepaalde mensen eerst nadenken voor ze een reactie geven. Het kan voor onzekere moeders (zoals ik was) heel vervelend zijn om dit soort verwijten te horen.

Wat een onenigheid weer zeg hahaha..
Het is maar goed dat iedereen anders is, en ik vind ook dat je iedereen in zijn waarde moet laten. Ikzelf zou mijn kindje met 5 weken ook nog niet laten uitlogeren, maar goed als iemand anders dat wel wil omdat ze er behoefte aan heeft dan moet diegene dat zeer zeker doen..
Wij gaan volgend weekend voor het eerst sinds onze tweede (hij is nu bijna 4 maanden) er is, een dagje en een nachtje weg, en hoe zeer ik mijn ventjes ook zal missen, ik zit er al helemaal naar uit te kijken om heerlijk met mijn man gewoon samen te zijn, zonder kinderen.. En des te blijer ben ik weer als ik ze zondag zie hihi..
Gr. Anne-Marie

hoi

ik vind dat je gewoon je op je gevoel moet afgaan, dus als jullie er klaar voor zijn dan gewoon doen.
Maar wel wil ik er bij zeggen dat ik Daan nou met 9 mnden nog steeds niet heb laten logeren ( ik ben er nog niet klaar voor ) ook ivm met de borstvoeding die ik 8 mnden gegeven heb.
ik denk wel dat het niet slecht is voor je kindje om hem te laten logeren want zo leert het kindje wel te slapen in een andere omgeving.

liefs

Hi,

Ik heb onze dochter ook nog niet uitbesteed, en ben ook van plan dat nog heel lang niet te doen.

Ze is op twee keer na ook nog niet zonder mij of papa geweest(allebei de keren moest ik naar de tandarts). Aankomende vrijdag laat ik haar peettante voor de eerste keer twee uurtjes oppassen.

En ze is nu dertien maanden. Gelukkig gaat dit ook maar sporadisch voorkomen, ik vind dat ik er zelf voor mijn kinderen moet zijn.

Wij gaan ook uit eten met onze dochter, we zijn ook nog nooit samen weggeweest, hoeft ook niet, onze dochter hoort er helemaal bij, bij ons.

X

Terug
Bovenaan