[quote quote=10205119]Nou fijn dat ik niet de enige ben die hier zo over denkt! Ik vind het ook echt heel moeilijk! Ik wil liefst dat alleen mijn familie hem vasthoudt en verder niet. Mijn moeder gaat ook gegarandeert zoveel mensen uitnodigen op kraambezoek terwijl ik daarop tegen ben.. en dat zijn echt van die mensen die zich overal mee bemoeien en hem willen aanraken. (Waar ik dus echt op tegen ben). Ik ga daarom ook goed duidelijk aangeven dat dit mijn wens is. Want ten slotte ben ik de moeder. Dat is hetzelfde verhaal met social media, ik ben er echt op tegen om foto’s van me baby daarop te zetten. Maar me familie kan niet wachten om dit te kunnen doen.. erg lastig.. tips? Liefs een aankomende moeder (28w)[/quote]
Ik zou daar wel duidelijk over zijn naar je naaste familie. Je kraamtijd kun je niet over doen, dus het is fijn als het gaat zoals jij hebt bedacht.
Als je echt niet wilt dat mensen foto's van je kindje op social media zetten, zou je misschien een extra (klein) kaartje bij het geboortekaartje kunnen doen met dat erop? Gebeurt bij bruiloften ook veel.