babyartikelen

Omdat we weer veel zwangeren onder ons hebben wou ik nog een keer mijn website aankondigen hier.
Ik heb veel nieuwe artikelen op de website gezet...
Dus het assortiment is een stuk groter geworden..

http://happykids-world.nl

ik hoop dat de link werkt?

liefs sandra

Hoi,

Leuke dingetjes. Een kleine dingetje, ik zou bij de slofjes zetten per paar en niet per stuk, of je moet ze echt per 1 verkopen.

Verder leuke dingen en ik zal zeker ooit eens iets bestellen.

Groetjes Nanda

Beste Sandra,

Je zult het ongetwijfeld erg goed bedoelen, maar ik vind het niet zo netjes dat jij hier op ons forum jouw eigen website promoot. Ik geloof ook dat het officieel niet mag van OvN. Dat is natuurlijk niet de belangrijkste reden waarom ik het niet zo netjes vind, maar jij hebt een commercieelbelang bij jouw site en dit zou jou reacties en adviezen kunnen beinvloeden.

Ik weet niet of meer meiden er zo over denken, maar ik dus wel....

Groetjes Charlotte

Waarom zou ik mijn website hier niet neer mogen zetten?
Ik heb er eingelijk nog nooit iemand over gehoord..
En als het niet mag dan hoor ik het vanzelf van het jonge gezinnen forum.
Ik weet niet of jij wel bevoegd bent om hier wat over te zeggen? Niet lullig bedoelt hoor ..
Ik ga er geen ruzie o.i.d over maken... dat vind ik niet leuk en daar is het forum niet voor bedoelt.
En het is echt niet  mijn bedoeling hier iedereen mee lastig te vallen.
Het is toch aan jezelf of je er op kijkt of niet? Je bent er niet toe verplicht er op te kijken.

Maar dat is mijn eigen kijk er op.
Groetjes Sandra

Nou Sandra, ben blij dat je   af en toe even je site promoot. Want ik kan je wel vertellen dat op Milan zijn kamertje dankzij jouw promotie die geweldige Nijlpaard hangt en dat wij dus heel vaak zeggen dat wij jou kennen via ons forum en geven dan even jullie site door... Ga gewoon zo door !! En als het niet van OvN mag, moeten ze maar in gaan grijpen. En het is natuurlijk zo dat als je er een probleem mee hebt hoef je niet te kijken.

Jolanda

Terug
Bovenaan