babyartikelen

Oh ja Marcia , welke maat schoentjes zoek je dan eigenlijk?
Van deze is alleen nog maat 18 te krijgen, maar heb nog wel anderen die nog niet op de site staan.
Die zal ik er morgen wel even opzetten.
Ik hoor het wel weer!
Groetjes

hoi hoi

oh wat heb je hem leuk gemaakt en wat is hij uitgebreid...echt mijn complimenten...
tevens staan er echt leuke spulletjes op..zit verlekkerd te kijken naar met name het houten speelgoed...

en wbt het promoten van je site, ik heb er persoonlijk geen moeite mee.
Je dwingt toch niets af en een ieder staat toch vrij ermee te doen wat hij/zij ermee wilt doen (huh rare zin)

en of het wel of niet mag.. ehh daar heb ik geen kaas van gegeten...
dus daar kan ik geen mening over geven.

maar wat mij betreft... van mij mag je..

liefs tobi

ps charlotte wat bedoel je eigenlijk met die laatste zin , ik snap het niet zo...

Hee Sandra,

TJa, Puck heeft inmiddels al maat 22/23... Maarja is niet echt een babyartikel meer he!! Ik hoor het wel, anders hou ik de site zeker in gedachten..

Succes ermee, enne, als je op deze manier meer klandizie krijgt is toch alleen maar meegenomen?
Ik ga ervanuit dat Charlotte  dacht dat je een eenmalige bezoekster was die even iets kwam promoten en neit een frequente forumgangster..

Liefs, Marcia mv Puck.

Hi Sandra,

Zoals we kunnen lezen zijn erg veel meiden dol enthousiast over je site. Dus mij hoor je niet meer "klagen".  Heel veel succes met de site!!

Gr. Charlotte

Hoi esmee
echt korting kan ik helaas niet geven, omdat het mij dan extra gaat kosten hihi
maar ik kan wel kijken dat als meiden van hier iets bestellen een kleinigheidje er gratis bij krijgen.. zet dan wel ff bij je bestelling dat je van het jonge gezinnen forum komt ...

charlotte, bedankt dat je toch een reactie hebt gegeven. ik denk dat je volgende keer even op moet letten hoe je iets brengt, van je reactie gingen namelijk wel mijn nekharen wat overeind staan, omdat het wat aanvallerig leek alsof ik hier stalk met mijn site.
en dat is absoluut niet de opzet van hier mijn website neerzetten.

thanks!
liefs sandra

Terug
Bovenaan