babyartikelen

dank je wel.. en wat fijn dat de nijlpaard zo goed bevalt in het kamertje van milan...
lief dat je mensen over mijn site verteld
het is ook inderdaad niet bedoelt om vervelende reclame te maken en mensen lastig ermee te vallen, maar meer voor de leuk.. en omdat ik best wel wat trots ben op mijn site.
liefs sandra

wat een leuke site! ik wist nog niet van het bestaan af! maar moet zeggen dat ik hele leuke dingen gezien heb en dat ik zeker weten snel nog een keer ga kijken en bestellen! eerst van de week nieuwe meubels voor yara dr kamer uitzoeken. maar echt hele leuke dingen!

groetjes josé mv yara 4-8-06

Hey Sandra.....

ik zal ook eens ff gaan kijken weer op je site....

Toppie dat je hem hier promoot....we zijn toch allemaal forumfriends dus waarom zou jij je site hier niet mogen promoten???????? heb er absoluut geen hinder van meis....ga zow door

Liefs Denise

Leuke site! EN erg gevaarlijk voor shopaholics zoals ik haha!
Ik ben helemaal weg van die adidas schoentjes, maar die zijn zeker alleen in kleine maatjes? (kan geen maat ontdekken). Enne...ik laat Puck die Bumba spulletjes maar niet zien!

Liefs, Marcia mv Puck

Hee Sandra, leuke site zeg! Ik wist dat helemaal niet, maar ja je loopt er dan ook niet echt mee te koop hier he? Van mij mag je hem wat vaker onder onze aandacht brengen hoor! En de mensen die daar problemen mee hebben: das dan mooi hun probleem!
Commerciele bedoelingen ppff niet zo kinderachtig hoor Charlotte!

Groetjes van Cissy

Leuk leuk leuk. Ohhhhh die baroklamp is helemaal mijn stijl. Denk alleen niet dat Yoëll hem leuk vind voor zn junglekamer hihi. Ik ga hem onthouden voor mn nichtjes.

En ik vind het niet vervelend als je je site promoot hoor. Als er iemand is die er geen interesse in heeft, moeten ze niet kijken en het beschouwen als het is er niet

Pauline

wat lief zijn jullie,
ik was echt bang dat er mensen zouden zijn die in het negatieve mee zouden gaan.
pffff echt een opluchting. krijg wel vaker negatieve reacties, maar hoopte   niet dat het hier zou gebeuren.
1 grote vriendinnenclub hier , dat merk ik met name in deze situatie hihi super lief!!!
wou ik even zeggen.

dikke kus voor jullie allemaal
en ook een snotkusje voor annique hihi

Terug
Bovenaan