babyfluisteraar op tv

Hoi,

Wat rot allemaal! Je hebt inderdaad al heel veel gedaan zeg, wat ontzettend vervelend voor jullie dat niets lijkt te helpen.
Raar dat het ziekenhuis ook niets kon vinden. Als hij zoveel moet huilen kan het toch bijna niet anders dan dat hij iets heeft zou je denken? Ik heb geen tips voor je helaas, ik wilde je alleen maar even sterkte wensen en hoop dat het snel goed komt.
Tsja die man is inderdaad een beetje griezelig, maar ik ben wel heel erg nieuwsgierig naar wat hij gaat zeggen. Hou je ons op de hoogte?
Ik las trouwens een paar dagen geleden op het voedings forum dat daar babijs zijn die een soort verdikking hebben van de maagsluitspier of zoiets. Het had een moeilijke naam, ik weet niet meer precies hoe het heette. Misschien heb je daar al naar gekeken, waarschijnlijk ook in het ziekenhuis wel. Schijnbaar kunnen ze met een echo zien of een baby dat heeft en met een kleine operatie knappen ze dan heel erg op. Hebben ze daar al naar gekeken? Ik ben vergeten of je het al eerder hebt laten checken maar allergien? Koemelk allergie misschien? Nou ja ik wil niet allemaal dingen gaan zeggen die je misschien al lang geprobeerd hebt, dat is ook irritant natuurlijk.
Heel veel succes in ieder geval en een dikke kus aan je babeje
Sarah

Hoi,

ik heb niet al je topics gelezen, maar begrijp wel uit je stukje dat jullie inmiddels ten einde raad zijn. Zielig voor je kereltje, maar ook voor jullie. Vind het wel een beetje raar dat het ziekenhuis er dus maar mee stopt, omdat ze er niet achterkomen. En dan??

Anyway, ik begrijp dat je het met de babyfluisteraar gaat probereen. Ik heb hm nog nooit gezien, en eigenlijk ben ik ook niet zo van dat soort dingen, maar wie weet lost het iest voor jullie op. Blijf wel met beide benen op de grond staan en laat je niet van alles aanpraten.

Hoop dat er iets uitkomt. Sterkte en hou ons inderdaad op de hoogte!

Mienetje

klopt raar he dat het ziekenhuis niets kan vinden het enige dat ben er 4 x geweest nu en met die 4 x 1 ph meeting voor 24 uur een slangetje door de neus naar de maag
en van die 4x hebben ze alleen dat gedaan en alleen ik kreeg drankjes mee om te proberen want hun wisten het ook niet en ze hebben alleen ff geluisterd en naar hun idee klonk het goed dat is alles wat ze gedaan hebben      ik heb zelf om een echo of maag onderzoek gevraagd maar dat vonden ze onzin want daar was geen aanleiding voor maar daar staat deventerziekhuis om bekend
ik wil dinsdag afwachten bij die engerd hahaha en dan wil in een second opinium in zwolle ziekenhuis maar dat moet via de huisarts maar die is pas 6 aug terug van vakantie
en in sept moet ik terug komen want dan wilden ze weten hoe het ging
dus eerst dinsdag nog ff afwachten

groetjes
jolanda mama van tim en daan

Belachelijk dat ze jou en je kindje zo laten wachten!!!! Zeker als je kindje zich niet goed voelt. Dan is 'we weten het niet' toch van de gekken? Dan moeten ze alles op alles zetten om te zorgen dat ze het wél te weten komen! Je kunt toch niet zeggen: "U bent ziek, maar we weten niet wat het is, dus ga maar lekker thuis pijn lijden"? Dat zouden ze bij een volwassene nooit doen! Ik zou daar denk ik nog wel even een punt gaan maken in dat ziekenhuis. Ik kan er zooooo boos om worden als ze zo met baby'tjes omspringen. Nou, ik hoop voor jullie dat het helpt met die man en anders in het volgend ziekenhuis!

Liefs,

Eveline

Oh ja.. ik zou nog antwoord geven over wat videohometraining precies is. Ik zal een poging doen het kort uit te leggen. Het is een methode van hulpverlenen,waarbij je videoopnames maakt. Ongeveer 15 - 20 minuten per keer. De ene week film je bij de mensen thuis. De andere week kijk je met ouders deze opnames terug. Je gaat samen precies en nauwgezet bekijken wat er precies gebeurd. Wat er goed gaat en wat minder loopt. En wat je kan doen om het e.e.a. anders te doen. En om je eigen krachten in te kunnen zetten op momenten dat het moeilijker wordt.
Een fijn middel (wel eng natuurlijk, maar het went) om als ouders van buiten af naar de situatie te kunnen kijken. In gesprekken kan dat ook wel, maar dan moet de hulpverlener het doen met de info die ze van ouders krijgt. Nu heb je objectieve beelden.
Zo voldoende uitleg.
Groetjes Veerle

hallo allemaal ,

nog even slapen en dan gaan we morgen (over 11.30 uur) naar almere naar de baby fluisteraar ben heel benieuwd of er wat uit komt geloof het niet zo maar nee hebben we en ja kunnen we krijgen
ben ook heel benieuwd of we morgen al meer weten of niet
daan krijgt morgen een gesprekje met hem alleen wij kunnen dan als het goed is mee kijken of een tv scherm
samen met nog 40 of 50 baby's /  kinderen worden er een aantal uitgekozen die dan nog een keer mogen komen maar dan voor een hele sessie en dan kom je ook op tv maar dat hoop ik eigenlijk niet daar gaat het me eigenlijk helemaal niet om we willen gewoon weten wat hij nou heeft
de laatste paar dagen gaat het overdag beter en is het alleen sávonds mis dan duurt het nog steeds 2 uur voor hij eindelijk slaapt
overdag slaapt hij nog steeds niet veel ong 2a3 uurtjes (van 8 tot 8 wakker en 22.00 slaapt hij pas )
maar goed misschien weten we morgen meer ik hou jullie op de hoogte

doei groetjes jolanda
mama van tim en daan

Terug
Bovenaan