babyfluisteraar op tv

hoi,

ik kan het me voorstellen dat jullie dit nu proberen, als niemand anders iets voor jullie heeft.

of die man echt met baby kan praten weet ik niet maar hij kijkt ieder geval wel op een andere manier naar het kindje, zo kan hij ook andere dingen zien/ontdekken.

ik ben erg benieuwd. komt het ook op tv?

als je geweest bent , laat dan even in een nieuwe topic (overzichtelijker) weten hoe het was.

sucses morgen!!

Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het ging vandaag. Hopelijk richtten ze zich vandaag ook al een beetje op helpen, en niet alleen op mooie babies en bijzondere verhalen uitzoeken voor hun programma.

Hoi Jolanda,

Ik zit net je verhaal te lezen en ik leef echt heel erg met je mee! Hopelijk kan die man iets voor jullie betekenen. Zo niet dan zou ik bij de huisarts echt eisen om een verwijzing naar zwolle!!! ik vind het echt niet normaal dat ze jullie zo rond laten lopen!
En een vervangende huisarts kan ook zon verwijzing schrijven hoor!

Heel veel succes, Anneke

jemig jullie hebben het niet makkelijk. En wat jammer dat die kleintjes nog niet kunnen praten en vertellen waar ze last van hebben.

Ik ben ook benieuwd naar die fluisteraar en ik zou niet wachten tot je huisarts terug is van vakantie.

een tip: niet meer vragen aan de huisarts of die je kan/wil helpen, maar direct vragen om een doorverwijzing. Dat wil nog wel eens helpen.

hey
wat grappig wij zijn ook dinsdag naar almere geweest voor die uitzending en wij wisten ook niet wat we ervan moesten denken
mAAR ECHT GEWELDIG DIE MAN
hij wist dingen te vertellen die hij nooit kon weten
maar wel jammer dat er niet heel veel dingen over ons dochtertje eruit kwamen
meer dingetjes over ons
maar als je uitgeselecteerd wordt dan krijg je echt een gesprek met hem alleen en waarschijnlijk meer over je kind te horen
maar echt heel scarrie dat ie alles weet

ben wel benieuwd want dan moet ik je wel gezien hebben hahahaha
ben benieuwd hoe jij het ervaarde
zat je bij de eerste groep of tweede???
gr marijke

Terug
Bovenaan