Babyfoon aanschaffen, help! :)

Wij zijn op zoek naar een goede babyfoon, maar volgens mij zijn er 100-en op de markt inmiddels!

Ik lees minder positieve verhalen over de Philips series op internet. Iemand hier ervaring mee?
Over de Alecto's, de wat duurdere, lees ik heel verschillende verhalen!

Graag jullie ervaringen!

ik heb een alecto.
moet eerlijk zeggen dat we hem nooit gebruiken.
toevallig heeft hij met oud en nieuw aangestaan, maar verder nooit.we horen de kleine huilen, als wij beneden zitten of als we slapen, dus babyfoon is niet nodig.
op zich is de alecto goed, er zit na mijn idee alleen te veel ruis in (er zit iemand op de zelfde frequenties als wij)

succes met zoeken!
maar mijn tip is: wacht tot de baby geboren is, want vaak heb je hem niet nodig (tenzij je in een villa woont, en je kindje aan de andere kant van t huis slaapt hahaha)

liefs, do

ik heb geen babyfoon mijn kindje is nu 6 maanden maar ik heb hem niet nodig als ik beneden ben en ze huilt boven dan hoor ik het wel ik vind het dus overbodig ik ben het met do eens wacht tot je kindje er is je kan er altijd nog een aanschaffen

liefs black

hoi ik hoor hier niet meer maar wil wel even reageren.

wij hebben alecto's gehad 1 was een goedkope kregen we bij de baby kamer maar omdat ik in een flat woonde hoorde ik andere kinderen erop, hij staat nu bij mijn ouders heb nu DBX-88
Digitale DECT babyfoonalecto met terug spreek functie

en die werkt perfect hij was toen 80 euro maar je heb er wat voor je kan precies zien hoeveel graden het op de kamer is en geeft ene piepje als het tekoud is ( kan zelf de temp instellen) en je kan muziekjes aan zetten vanaf beneden en er zitten lichtjes in als je meer informatie wilt ga dan naar google en tik gewoon de naam in en het type kan je iets meer vinden vrienden van ons hebben deze ook.

groetjes mama van sharon

wij hebben de Maxi phone(volgens mij van Philips).
Die werkt prima en geeft ook de temperatuur in de slaapkamer aan. Er zit ook zo'n matje bij wat onder het matras kan, voor de bewegingen ofzo, maar dat hebben we nooit gebruikt.
Wij gebruiken de babyfoon erg vaak, hard huilen hoor je wel bij ons beneden, maar als ze zich verslikken of overgeven oid niet, dan is het toch wel fijn als je het hoort.
Als je kind rustig slaapt, heb je verder ook geen last van de babyfoon, dus ik vind het wel een aanrader hoor!

succes,

Wij hebben ook een alecto gekregen toen onze zoon werd geboren. Ben er heel tevreden over handig in gebruik en stoort niet altijd goed bereik en handige functies. Er word nog steeds veel gebruik van gemaakt.
Groetjes Elise

Wij hadden eerst een Philips maar deze deed het na een jaar al niet meer. Nu Alecto, zijn we zeer tevreden over! Tip neem er 1 met 'terug-praat-functie' daar hebben wij al veel plezier van gehad!!
Succes!

Terug
Bovenaan