Babyfoon aanschaffen, help! :)

Wij hebben er toch echt eentje nodig ;) Van bovenaf hoor je echt geen geluid, en wil toch wel graag horen wat er aan de hand is ;)

Mijn ervaring is ook dat het handig is bij iets oudere kinderen, omdat je dan hoort wat ze aan 't uitspoken zijn boven. Bijvoorbeeld; niet slapen, terwijl dit wel de bedoeling is ;)

Wij hebben de Alecto DBX 86. Nog niet in gebruik genomen maar wel al getest. Je kan terug praten, stoord niet, geeft tempratuur aan en er staan melodietjes op. En was nog onder de 60 euro niet zo duur dus. Bij ons in de omgeving heeft iedereen er zo een gekocht.

Groetjes Peet

Die Alecto heb ik ook naar zitten kijken idd! Lijkt me een prima ding, voor een prima prijs! hij is hier bij megapool zo'n 56€, dus dat is goed te doen!

Fijn dat je hem al getest hebt, geeft wat meer vertrouwen ;)

Hi,

Volgens mij zijn alle DECT babyfoons goed! Kijk ook even of ze geschikt zijn voor/met draadloos internet. Er schijnen nogal wat (goedkopere) babyfoons te zijn die storing geven al je ook draadloos internet hebt. Wij hebben nog een babyfoon van onze eerste (een Alecto) en daar stond toen niks bij van dat draadloos internet, en geeft geen storing. Maar het schijnt dat het wel kan... hebben wij ons laten vertellen dan.

Verder moet je gewoon kijken of je wel alle opties wil: temperatuur meter, muziek spelen etc. Wij hebben voor de eenvoudigste gekozen (toen 89 euro). Wel een hele uitgave, maar we doen er na drie jaar nog steeds mee.

En kijk anders op marktplaats! Dit zijn nou net van die dingen die je ook heel goed tweedehands kunt kopen. Je moet dan alleen even kijken of de batterij niet snel leeg is, maar bij de Alecto weet ik dat er "normale" oplaadbare batterijen in zitten.

Gr. Tamara.

nou de alecto die wij hebben geeft geen storing op draadloos, wij hebben zelf draadloos internet en nergens last van. maar bij elke type is het anders

gr mama van sharon

Hoi,

Toen onze oudste (nu 4 jaar) geboren werd hebben wij een Philips aangeschaft. Hij doet het nog steeds perfect en we gebruiken hem nog dagelijks. Een tijdje terug heb ik bij een cadeautelefoon van een tijdschrift een Alecto gewonnen. Met terugspreekfunctie en slaapliedjes en al er op. Onze 2e zoon is nu 11 weken en we hebben er al 11 weken plezier van. Geen storing en je kunt hem zo "gevoelig" zetten als je zelf wilt. Dus of je elk zuchtje hoort of dat hij pas aanslaat bij echt een huiltje. Echt een aanrader!

Groetjes Corina

De Alecto (DBX-88) is iid echt super! Ik heb al vele babyfoons versleten (waaronder hele dure), maar deze is geweldig! Wij hebben hem ook bij de Megapool besteld toen. Hij is niet duur (56 euro), stoort niet, parent unit kan lang van de oplader af en werkt een paar huizen verderop nog steeds perfect! Ik vind het een aanrader!

Terug
Bovenaan