Babyfoon aanschaffen, help! :)

Wij hebben een avent-philips babyfoon (al 3 jaar) en hij bevalt ons prima. Overigens hebben we die pas bij kindje 2 gekocht, want bij nummer 1 is het nog stil in huis en hoor je je kindje echt wel. En op elk murmeltje reageren is helemaal niet handig.

Wij gebruiken hem nu vooral voor bij de buren en op de camping, zodat je je huis/ caravan uit kunt met een vrtrouwd gevoel.

De terugspreekfunctie gebruiken we nooit; onze kinderen schrokken daar altijd enorm van, omdat ze je niet zien maar wel horen.

Wat wel handig is, is als hij ook op batterijen en op het net kan. Dan ben je minder afhankelijk. Muziekjes, temperatuur, kleurtjes licht enzo vonden wij allemaal niet nodig.

Hallo,

Ik heb een Angelcare en die werkt super!
Ik heb hem nu 3 jaar elke dag in gebruik, er zitten ook 2 platen bij die je onder het matras kunt leggen. Als je kindje 20 seconden geen adem zou halen of zou bewegen gaat hij piepen. Hij is bij ons nog nooit "zomaar" afgegaan.
Ik heb hem toen van mijn vader gekregen, die had een programma op de radio gehoord dat als iedereen deze babyfoon met matjes zou gebruiken wiegendood met 80% zou afnemen.
Ik vind het wel een veilig gevoel, zeker als mijn zoontje ziek is (is ie gelukkig niet vaak)
Maar hij is wel prijzig! Kost nu 189 geloof ik.
Ik ben zwanger van een tweeling en ga er nog 1tje bij halen!

Mascha

Hoi

Ik heb vandaag de alecto dbx 85/86 gekocht.
Ik heb hem bij blokker gekocht waar ze nu in de reclame zijn , deze was normaal 90 euro en nu 40 euro.....
Ga vandaag eens kijken hoe hij werkt,....

Terug
Bovenaan