Babyfoon

Hey Weekee,

Heb even voor je gekeken naar de specificaties van de 99, weet het zo niet uit mijn hoofd . Deze zijn hetzelfde als van de 79. Kon er niet iets aan ontdekken dat er extra of anders aan was, behalve dat ik niet zeker weet of er op de 79 ook een  klokje op zit op het display, volgens mij niet.  

Model 99 komt uit  2007 en de 79 komt uit 2008. Voor de  rest scheelt het behoorlijk in prijs, (€ 40 bij babyfoonshop.nl). Denk dat wij de keuze hebben gemaakt op basis van prijs en de 79 voldoet ruim aan onze eisen.

Liefs Noah

wij hebben de aletco 99 net besteld,
via internet wat recensies etc gelezen en wel leuk dat je hier
je eigen muziek/geluidsfragmenten op af kunt spelen.

(de baby heeft al een liedje http://www.youtube.com/watch?v=Rpas0QjKY_A  )

Ik heb de alecto dect dxb-79 bij www.hoepie.nl besteld, binnen 2 dgn hadden we hem in huis,op die site kun je ook verschillende vergelijken.
We hebben ook gekozen voor het model van 2008 vandaar de 79 en niet de 99,.

groetjes Diana

Nogmaals bedankt voor de reacties. Was er maar gewoon 1 babyfoon haha... gewoon teveel soorten hoor!

Heb je al een keuze gemaakt, Weekee ? Wij hebben nu ook de Philips Avent gekocht.
Wij hadden al een Philips met camera, maar die stoorde erg en was snel leeg, dus nu maar een nieuwe

Hai Bibi, nou nee... pfff. We wilden afgelopen dinsdag een halen (we waren toch de laatste dingen aan het kopen), maar we kwamen er WEER niet uit. Nou ja, dan nog maar even niet.

Ik ben nog steeds voor GEWOON een babyfoon....we wullen zien wat het wordt.

je hebt nu dus een zonder camera?

Terug
Bovenaan