Babyfoon

Ja, wij hebben zonder camera. Wij hebben die gekocht die je rechts van het forum steeds ziet. Ik vind hem erg prettig, we hebben hem gisteren geprobeerd en hij werkt prima.

Fijn dat ie goed werkt. Dat is natuurlijk toch altijd even afwachten.

Inderdaad, dus van tevoren even proberen is geen overbodige luxe.
Succes met het maken van jullie keuze. Hopelijk lukt het snel, want de tijd dringt.

ja ik wete het! haha. Waarschijnlijk gaan we morgen toch echt een halen...de vraag is alleen nog waar we mee thuis komen

Ook kopen we morgen een videocamera. We moeten ons kleintje toch wel even filmen he?

Hier ook die Philips Avent weekee, aanrader hoor!!! werkt perfect!
Gewoon de knoop doorhakken als je in de winkel staat! waarom moet er ook zoveel keuze zijn he?

succes

liefs Daantje

Tja dat is het ook. Hetzelfd met die videocamera's...ook zoveel keus. En toen we een van die (sullige) medewerkers vroegen om informatie over videocamera's zei hij: tja, we hebben veel soorten.

!!!!!! Dat zie ik zelf ook wel! Ik wil graag dat hij even vertelt wat het verschil is tussen al die soorten hahaha.... sufferd!

Ik laat morgen wel horen wat het is geworden

Ja, ik ben ook erg te spreken over die Philips Avent, fijn ding. Ben benieuwd wat jullie kiezen . En voor die videocamera kan ik je één tip meegeven, koop niet een te kleine, die zijn op zich wel handig maar je krijgt daar snel een trillend beeld mee, omdat je je hand toch nooit helemaal stil houdt en die kleine camera's zijn erg gevoelig wat dat betreft. Wij hadden ook een kleintje maar hebben later toch voor een grotere gekozen.
Misschien heb je hier iets aan, succes met uitkiezen.

Terug
Bovenaan