Babykamer al gereed?

Dag allemaal,

Wie van jullie is er al ijverig begonnen aan de babykamer ? Gewoon uit nieuwsgierheid hoor hihi!

Bij ons heeft het even geduurd voor we wisten welke kamer de babykamer zou worden! Maar twee weken geleden hebben we de toekomstige babykamer helemaal leeggehaald. Het was mijn studeerkamer! Het bureau en alles is naar zolder gegaan en de twee kledingkasten die er stonden zijn een kamer ernaast verhuisd. Verder heb ik heel veel troep weggegooid, wel drie volle kliko's hadden we! goh, wat een gedoe is het geweest, maar ben blij dat de kamer nu helemaal leeg is!

Heb ook al verf gehaald, lief gaat deze week beginnen met verven. Begin september komen de meubeltjes, dus we zijn er op tijd bij hihi.

Groetjes Vanessa

Hoi Vanessa

Erg herkenbaar, wij hebben de computerkamer leeggeruimd....jeetje wat een rommel kun je hebben!!! Ik dacht, dat doen we even maar viel toch behoorlijk tegen!!!
We hebben het kamertje grijs met groen geschilderd en er staan witte meubeltjes in...ik moet zeggen dat ik het resultaat erg mooi vind! Wilde er een foto bijzetten, maar dat lukt me niet!
Op zich waren we er best snel bij, maar ik vind het fijn als alles af is ondertussen hebben we ook de zoldertrap nog geschilderd en wordt de trap naar beneden toe nog bekleed en dan zijn we helemaal klaar! Heerlijk!!!

Groetjes Judith

Ha Judith en Vanessa,

Wij moeten nog helemaal beginnen: we gaan namelijk eerst nog verhuizen! De meubeltjes (mijn oude commode, een tweedehands bedje dat mijn moeder  gaat bekleden en een box) staan nog bij mijn ouders, wel zo handig. We weten al wel welk kamertje het gaat worden, en welke kleur, dat scheelt. Had het liever iets eerder af gehad, i.v.m. de verflucht, maar ik hoop dat we het een beetje kunnen oplossen met flink doortochten en de verwarming een keer vol open. Dat opruimen is wel herkenbaar zeg, wij zijn ook erg kritisch aan het kijken naar alles wat we zoal verzameld hebben, want de baby brengt nu al zoveel spulletjes met zich mee en het nieuwe huis heeft wat minder droge bergruimte (een niet-geisoleerde zolder, daar kunnen we dus bijv. geen boeken op bewaren). Wel lekker om straks met de baby in een net huis te zitten, maar er moet dus nog e.e.a. gebeuren....

Mocht het nog lukken met die foto: ik ben benieuwd! Wij gaan voor donkerblauw met wit, hebben licht houten meubeltjes, en dan een beetje een zee-sfeer: we hebben bijvoorbeeld zo'n ophangmeeuw die kan vliegen. Ik denk dat ik ook wel wat roods erbij zal doen, anders wordt het misschien wat te koel en stoer, moeten we nog even naar kijken.

Succes!

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Wij zijn al een paar weken klaar. We hoefden eigenlijk niets te veranderen aangezien onze zoon op die kamer sliep. Sinds een week of 3 slaapt hij op z'n nieuwe kamer en is de babykamer weer baby-proof.

Groetjes,
Nelly.

Ik ben een echte digibeet, dus als iemand mij kan uitleggen hoe ik de foto er op kan krijgen? (via hyves heb ik wel eens gehoord??)

Ons kamertje is ook vrij strak, maar denk dat er in de loop van de tijd vast nog wel wat spulletjes bijkomen...zodat ie iets meer is aangekleed!

Groetjes Judith

Hoi Nelly

Waar heb jij dat vloerkleed vandaan?? Hij is echt geweldig, heb hem nog nergens gezien.
Ons kamertje krijgt een pooh (of eigenlijk meer knorretje, ioor en tijgertje) thema dus ik vind hem er wel heel goed in passen.
Bij ons staat het ledikant en de commode. De kast bleek niet kompleet te zijn dus daar zitten we nu achteraan zodat we wel alle schroeven en panelen krijgen.
Voor de rest is er eigenlijk nog niets echt af. Ga binnenkort de stof kopen voor de gordijntjes en het hemeltje en kijken hoe goed ik kan naaien.
Als het kamertje af is zal ik foto's plaatsen, al ben ik bang dat dat nog een tijdje gaat duren.

Groetjes Natalie

Hoi Natalie,

We hebben het vloerkleed 2 jaar geleden bij de Leen Bakker gekocht. Wellicht hebben ze 'm nog. Er waren verschillende vloerkleden, volgens mij ook nog één met z'n allen.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan