Babykamer al gereed?

Hoi Allemaal

Het kamertje begint hier langzaam wat te worden. Het ledikant en de commode staan. De kast was helaas niet compleet en het een en ander kwam al gebroken uit de verpakking, dus ik ben nu al anderhalve week bezig om dat opgelost te krijgen     Van het weekeind badje ed gekocht en de box besteld. Het begint nu langezaamaan babykamer te worden. Morgen op zoek naar passende verduisterings rolgordijnen en dan binnenkort stof gaan kopen voor de gewone gordijntjes en het hemeltje (de standaard staat al)
Verder nog een lamp en een mooi kleed. In mijn verlof ga ik trachten om baby knorretje, ioor, tijgertje en pooh op de kasten te schilderen.
Nog iets meer dan 9 weekjes en dan zitten we alweer op de uitgerekende datum, wat gaat dat met momenten snel zeg. Alleen als kleintje het weer eens op mijn ribben voorzien heeft dan kunnen die weken mij niet snel genoeg gaan     Maarja, als kleintje er is zal ik het misschien nog gaan missen ook
Het is weer een heel lang verhaal geworden  sorry daarvoor  
Groetjes Natalie
(30w4d)

Hallo allemaal,

Leuk om al foto's te zien van de babykamers!
Bij ons is het kamertje schoon en staan het bedje de commode en de kast al in elkaar maar moet het nog wel even op de goede plek. Badje hebben we ook gekocht zaterdag en morgen ga ik maar eens even op pad voor de rest van spullen (hydrofiele luiers etc).
De wandelwagen komt volgende week maandag en dan moeten we qua grote spullen alleen nog de box kopen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel lichte stress kreeg toen ik bedacht dat het nog maar 10 weken was tot de uitgerekende datum.... Ben dan ook erg blij dat het allemaal staat. Oja ik moet nog een Matrasje. Wat voor een hebben jullie aangeschaft??

Groetjes Belle

Ik heb mijn matrasje bij Prenatal besteld. Hopelijk heb je een standaard maat. Ons wiegje heeft een afwijkende maat dus moet je een matras gaan bestellen. Dit duurt 6 weken. Erg genoeg hadden ze het matras niet nagemaakt van de mallen die ik erbij geleverd had dus kan ik nog een keer 6 weken wachten.

Hoi

Wij hebben het matrasje van earosleep gekocht. Ook omdat onze kleine indien mogelijk gelijk op de eigen kamer gaat slapen (weinig tot geen ruimte over op onze slaapkamer) en dit matrasje toch de kans op wiegendood ed tegengaat. Verder is hij hypoallergeen (mijn man is allergisch voor vanalles dus de kleine zou daar wel eens wat van mee kunnen krijgen) en de toplaag is uitwasbaar en dus goed schoon te maken en je hebt geen gezeur met van die rubbere onderleggers die maar tot zover over het matras mogen ed.

Groetjes natalie

Jaaaah... eindelijk kan ik dan zeggen de babykamer is af !!!!!
Weer een stukje afgerond, een stapje dichterbij ....

Er moeten alleen nog 2 kastdeurtjes vervangen worden want die waren direct al beschadigd. Ik heb geprobeerd m'n foto's via hyves d'r op te zetten, maar m'n hyves wil niet. Wie weet dat ik 't later nog eens probeer.

Wij hebben een purflow matrasje, alles is wasbaar en 't schijnt 't beste te zijn tegen wiegendood.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan