Babykamer bijna klaar :-)

Hoi allemaal,

Ik vind de weken nu steeds sneller voorbij gaan. Heb ineens ook ongelooflijk last van nesteldrang, het kamertje moet af! Gelukkig staan de meubeltjes inmiddels en hangt mijn vriend vanavond de gordijntjes op. Verder ben ik lekker aan het shoppen voor het kamertje, kleertjes en alle andere prulletjes die er nodig zijn.

Hoe ver zijn jullie al? En weet iemand misschien een aankleedkussen waar de Koeka hoes omheen past? Bij de standaardformaten is ie eigenlijk te groot.....

Allemaal lekker genieten :)

ik moet eerlijk bekennen, ik heb nog werkelijk niks gedaan.......ik ben nog steeds op zoek naar een kinderwagen en m'n man heeft nu de kamer wel helemaal afgeschilderd dus we gaan binnenkort alle babyspullen ophalen bij m'n moeder.

Hier is alles al n poosje af. De box ataat klaar de wagen is binnen... Nu begint bij mij ook de nesteldrang heel erg dus dat uit zich nu in andere dingen... Nog bij ons op de slaapkamer van alles en de berging opruimen en de zolder... Elke keer n beetje anders houdt ik t nie vol... Deze maand wel heeel veel extra uotgegeven aan dit soort dingen, maar ik vind het echt nodig... Hihi... En dan gaan we ook mog trouwen dus die kleding hebben we ook van de week gekocht... Pfff echt n dure maand zo haha...

Ach wel een lekker gevoel!

Xx

Hier nog niet af...tenminste, mn zoontje moet nog verhuizen.
Ik heb al weken de kriebels dat het af moet....maar mn man heeft het erg druk gehad, maar...we zijn begonnen!
Als ik straks iig maar meubeltjes heb om alles voor de kleine vast in te leggen :)

Hier is het kamertje ook al een week af. Kleertjes zijn al gewassen en ligt in de kast, gewoon omdat het kan, haha.
Ik ben nu bezig met letter bekleden met stof en het kamertje moet verder nog aangekleed worden, dus lekker aan het aanrommelen. Binnenkort zet ik wel wat foto's op hyves.

Het plastic van de kinderwagen en de maxicosie laat ik nog 4weekjes erop zitten en de box zetten we pas tegen het einde op.

Groetjes Ilse

Hier ook flink veel nesteldrang. Heb allemaal mensen opgetrommeld om hier in huis te helpen met alles op te ruimen, aangezien ik zelf door mijn bloeddruk niet veel mag.
Kinderkamertje was afgelopen weekend klaar, alleen nog wachten op de gordijnen en er wordt een muurschildering gemaakt door een collega van me.

Kleertjes zijn gewassen en liggen in de kast.
Ik heb alleen maat 50/56 in de kast gedaan. Maat 62 en meer heb ik in bakken gelaten. Hoe doen jullie dat? Hoe lang doet de baby ongeveer met maatje 50/56?

hier zijn we nog druk bezig moest een hele zolder vebouwd worden dat wordt het weekend gestuct en dan kan er geverft worden de baby kamer begin ik volgende week mee is alleen verven verder heb ik alles al dat scheeld weer kan ik daarna ook kleertjes gaan wassen de 2 oudste kinderen gaan even een paar weekjes samen op 1 kamer zodat ik vast de babykamer kan gaan doen want ik krijg echt de zenuwen dat dat nog niet af is

Terug
Bovenaan