Babykamer bijna klaar :-)

Kleertjes maat is idd heel lastig te zeggen. Ieder kindje is zo anders! En sommige maatjes gaan er idd ineens vliegensvlug doorheen...
De ene maat 56 is ook de andere nog niet...En het ligt soms ook aan de lengte, ons zoontje was 57 cm toen ie geboren was...:) dus van die gesloten pakjes paste ie al heel snel niet meer in het kleinste maatje.

hi

Hier is manlief druk bezig met de kamertjes. Het kamertje van de oudste wordt gelijk ook aangepakt.
stuc werk afsteken van de wanden. De wanden glad schuren en glad stucen.
Overal ligt een dikke laag stof. `Heerlijk` terwijl ik mijn longen uit mijn lijf hoest vanwege verkoudheid. Zoonlief slaapt de ene nacht bij ons op de kamer andere nacht op de kale baby kamer en dan weer op zijn kale kamer en twee nachtjes bij opa en oma. Gelukkig is hij een makkelijker slaper.

Al met al nog een grote chaos hier maar ach ja het komt vast goed.

ps: ik koop ook alleen maar maatje 56 mouwtje omslaan is zo gedaan en anders is een maatje kleiner zo gekocht.

Manlief is hier ook weer druk bezig,,gister begin gemaakt aan het laminaat!!! Dat is aankomend weekend helemaal af en dan gaat die de commode enzo in elkaar zetten, Ik ben \wlf nu 26 weken,soms vind het ik het allemaal wel vroeg hoor,we hebben alles in huis,,het hoeft alleen nog ingericht te worden en nog wat extra spulletjes gehaalt te worden!! Soms denk ik,,ik ben veelste vroeg,en dan lijkt weer alsof t allemaal niet snel genoeg gaat,Ik heb in iedergeval voorgenomen dat in rond de 35 weken alles klaar wil hebben,,puur om het feit dat ik gewoon het vermoeden heb dat het eind mei word geboren in plaats van 1 juni. Waarom ik dat gevoel heb?? Geen flauw idee!!!

Terug
Bovenaan