BABYKAMER galerij (Wie volgt?)

Hallo, wat een mooie kamers hebben jullie allemaal, dit is mijn kamer, mijn hemeltje heb ik er af getrokken, dus die heeft mama weg gehaald.

Mijn commode

Mijn bedje, iets anders opgemaakt en die kleertjes zijn al te klein. Zo, jammer want ze stonden zo leuk!
.
En mijn kast met groeiboom. Die zeg ik elke avond welterusten, kan ik eerst alle dieren aanraken en dan lekker slapen.

Liefs Twan

leuk hoor!!

Ik zal de rest van Kay's kamertje er dan ook maar op gooien hahaha.. Dacht ik doe eens bescheiden..

Hier komt de rest;

Hemeltje met sterren en krokodil zelf  ontworpen en laten maken.  Het hemeltje    
                                              hangt aan wit geschilderde takken, heel gaaf!

Zak voor aal verwarming ook zelf ontworpen en zo laten maken.. incl de poesjes hihi..

Soms vergeet ik even hoe blij ik met zijn kamertje ben. Het wordt zo snel gewoon..
Maar af en toe ga ik er eventjes zitten en geniet weer vollop van alles, maar vooral van de tijd toen ik alles met vriendlief aan het uitzoeken en inrichten was. Met de 23 weken heb ik nog lekker die muur geschilderd etc.. Zucht..

Esmé mv Kay

Ooh Esmé, helemaal mijn smaak, het kamertje van Kay, mooi hoor!!!
Ik zal morgens eens foto's maken van Linde's kamertje.
Leuk dat deze topic er weer staat, hij is al eens eerder voorbij gekomen maar toen had ik geen digitale camera.

groetjes Danielle.

Mooie kamertjes hoor! Hier die van ons. Het wiegje is uiteraard al weg en het hemeltje hangt boven het ledikant (met de flappen buiten bereik van Kian uiteraard).

Net na het poetsen snel even foto,s gemaakt, anders ziet het er allemaal niet zo strak uit hoor!
Dit is dus Linde's kamertje, het kleinste kamertje maar wel gezellig, ik mis nog een lekkere voorleesstoel maar dat komt wel als het badje eruit kan.
Echt veranderd is het nog niet(wij wisten pas na de geboorte dat we weer een dochter erbij hadden) wel heb ik haar naam in losse letters gekocht maar die moeten nog geverfd worden en ik moet haar geboortekaartje nog steeds inlijsten.

groetjes Danielle.

ik zal morgen ook weer es wat foto's maken
leuke topic
liefs sandra

Nou hier dan een paar foto's van het kamertje van chloë.
Op het moment wil ik steeds meer veranderen en er steeds meer een echte meisjes kamer van maken, op het moment vind ik hem nog wat kaal.. Maar ik ben er nog steeds blij mee...

Zo dat was ie dan....

groetjes pally

Linde wat heb jij een superleuke kamer
En ik ben een beetje jaloers, want ik zie een hele grote barbapapa en dat waren vroeger (haha nu niet meer hoor) mn favoriet.

Terug
Bovenaan