BABYKAMER galerij (Wie volgt?)

als ik dit zo zie heeft lorenzo maar een saai kamertje
het wordt tijd dat ik het wat op vrolijk maar ja we willen
verhuizen(het wachten is op de woningbouwvereniging)
dus ik heb geen zin om met kwasten in de weer te gaan
dus maar wat  plakkers op de muur doen

groetjes
Bianca mv Lorenzo

inmiddels staat er een ledikantje ipv wiegje, en veel meer knuffels haha

groetjes Jenneke mv Ivar

Gave muur! Crea-bea!

En Esmé, volgens mij mis ik iets in Kay z'n kamertje...die ongelovelijk gave stoel! Is ie naar beneden verhuisd?

Nelleke

Hier de kamer van Bram. Het is een klein kamertje, maar wel heel gezellig. De boom hebben we met een beamer op de muur gezet en daarna ingekleurd. Dat was nog een heel werk, eigenlijk een grote kleurplaat. Al met al een kleurrijke kamer. Natuurlijk zijn er al wat dingetjes verandert. De mobiel boven het bed hangt er inmiddels niet meer en er is nog een plank opgehangen voor knuffels en speelgoed.

quote: Marieke79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2007 10:13:58'));

Dit is de kamer van Lyanne. De klamboe hangt er al lang niet meer, op de muur hangt nu een afbeelding van foam van Winnie de Pooh en zijn vriendjes anders was de muur zo kaal!
Het badje is ook al lang van de kamer verdwenen.

Hej ja, wat een ontzettend gaaf idee!!! ons huis heeft boven alleen maar dakramen, maar dit staat wel heel gezellig zeg!! geweldig!!
dat ga ik maken als Matthieu t.z.t. naar de zolder moet??!!!! hihi

zou je die foto evt naar mij kunnen mailen :geerlinevdbosch@hotmail.com ??!!
dan kan ik m uitprinten en bewaren voor als t zover is. kan ik goed opzien hoe dat gemaakt is....

BVD. x mamma van Matthieu

hoi hoi
dit is annique haar kamertje
straks wordt hij lekker roze, we hebben al gordijnen
nog niet zo'n goeie combi met het groen maar daar moet je even doorheen kijken.
ik moet alleen nog ff bedenken hoe ik dat ga doen met de muurschildering, roze omheen verven is ook zo'n geweldige klus haha not

de muurschildering

kledingrekje, eerst woonden we in een flat en daar paste geen kast in haar kamertje dus hadden we dit toen als vervanging... nu ze toch een kast heeft hebben we dit ook maar gelaten, leek wel leuk!

de commode

plankje aan de muur met haar geboortetegeltje

en haar bedje

we zijn druk aan het kijken hoe we de kamer kunnen veranderen in een leuke meisjeskamer
dus het is nu nog een beetje rommelig en neutraal

liefs sandra

mama van bram

wat een geweldige platen aan de muur met die dieren
hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag?
en erg leuke kamertjes allemaal hoor!!!!
liefs sandra

quote: sandra27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-06-2007 11:17:40'));

mama van bram

wat een geweldige platen aan de muur met die dieren
hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag?
en erg leuke kamertjes allemaal hoor!!!!
liefs sandra

De figuren zijn van een soort schuim en zijn gekocht bij de Praxis. Ze zijn op een geverfd plankje hout geplakt. En dit is het resultaat.
Ze hebben trouwens verschillende thema's bij de Praxis, bijvoorbeeld ook Bob de Bouwer en de prinsessen van Disney.

Groetjes van Dianne mv Bram (25-8-2006)

Terug
Bovenaan