Babykamer + kleertjes

Hallo dames,

Ik heb vandaag de laatste spulletjes in huis gekregen voor de babykamer. Dus ben ik gelijk begonnen met het schoonmaken vd meubeltjes en alles op z'n plek zetten. Ben nu bijna 33 weken zwanger en wil de kleertjes e.d. wassen voor de kleine komt.
Maar het is mij nog steeds onduidelijk met welk wasmiddel ik alles moet gaan wassen en welk temperatuur. Overal staat wat anders, de ene wast met Neutral de andere met Ariel allebei zonder wasmiddel uiteraard.

Wat zijn jullie ervaringen? Met hoeveel graden moet ik de was draaien? ik vind het allemaal nogal onduidelijk, want de kraamverzorgende zegt heel iets anders als de verloskundige .. pff ..

Liefs
 
hey!

oe leuk he dat je nu alles in kunt gaan richten :)

ik heb alles op 30 graden gewassen met het gewone wasmiddel dat ik normaal gebruik. Zonder wasverzachter uiterraard ;)

succes!
 
Ik heb alles gewoon gewassen zoals ik alle andere was was. En bij twijfel heb ik het labeltje in de kleding gevolgd. En zo gaat het eigenlijk nu nog steeds. Wij hebben ook altijd gewoon wasverzachter gebruikt en ook geen ander wasmiddel.
Ik denk dat je dus moet doen waar jij je prettig bij voelt.
 
Ik heb alles op 30 graden gewassen beddegoed 40 gewoon met ariel en zonder was verzachter.

Als je gelijk met neutral begint en dan overstapt kan het huidje daar op reageren, dus vandaar dat ik gewoon ariel gebruik.

en heb ook alles in de droger gedaan temp laag.

en idd alles gestreken.

6 wasmanden en 10 uurtjes verder was alles klaar.
 
Waarom strijken......?

Maar wat moet dat moet.. Maar dan ook lakens enzo? Of alleen kleding en hydrofiele luiers enzo
 
Dankjewel meiden!

Ik ga de kleertjes en de rest wassen met ariel zonder wasverzachter en dan ga ik alles strijken en leg dan ook geurbuiltjes neer van zwitsal.

Bed wacht ik nog mee even :).

Morgen lekker aan de slag.

@ Femmmke, dan gaan alle bacterien dood, nou ja alle bacterien niet, maar vele wel.
 
Terug
Bovenaan